Gå til innhold

Sjokolade? Ja takk..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kanskje et ubetydelig innlegg, men måtte bare få si det til noen.

Jeg spiste havregrøten min til lunsj og tok en kaffe og 4 sjokoladeruter til kaffen.

So what? Tenker du kanskje..

Men det er lettere å la VÆRE å spise sjokolade enn å bare ta ÈN bit. Faktisk..

Det gir en GOD følelse av selvkontroll og livsnytelse å klare å kose seg med måtehold!

Anbefales på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hillary..

Gratulerer. Har du havregrøt på jobb eller hjemme? Hvordan fikser du havregrøt på jobb i så fall? Jeg liker havregrøt. Og sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sjokolade!!! Unner meg det ALT for ofte... Og får dermed ganske dårlig samvittighet. Blir jo ganske mett, slik at jeg ikke får plass til så mye annen mat :roll: (MED næring ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg klarer IKKE å nøye meg bare med en rute eller to....her spises det til hele sjokoladen på 200 (!) gram er bortevekk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Gratulerer. Har du havregrøt på jobb eller hjemme? Hvordan fikser du havregrøt på jobb i så fall? Jeg liker havregrøt. Og sjokolade.

Havregrøt på jobb fikses lett i mikroen. Du har havregryn (jeg har i tillegg solsikkefrø, sesamfrø, havrekli, litt salt, og rosiner), og har dobbelt så mye vann som havregryn i en skål, og koker ett min på full styrke. Rør, og la det koke ca 20-30 sekunder til. Pronto! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med hovedinnlegger - litegrann sjokkis er bedre enn mye! Personlig liker jeg best mørk også, så jeg har sjelden særlig dårlig samvittighet når jeg tar en fem- eller tigrams bit til kaffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har diabetes, og BØR med andre ord holde sjokoladen unna! Det var grusomt de første ukene, men nå savner jeg den ikke.

Mitt råd til dere som vil slutte er: IKKE KJØP DET! Det å ha snop stående på stuebordet en lørdagskveld, uten å spise det, er jo rett og slett SELVPINING :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...