Augustbrud02 Skrevet 15. juli 2002 #1 Skrevet 15. juli 2002 Vi må bestille en del vin fra polet, men når bør man gjøre dette? Vi har ca 1 mnd igjen og plutselig har jeg fått over meg at det kanskje tar mye lenger tid. Er det noen som vet hvor lang tid det tar å få de varene man har bestilt?
Gjest Snorkfrøken Skrevet 15. juli 2002 #2 Skrevet 15. juli 2002 Vi skal gifte oss om 12 dager nå - og jeg bestilte vinen på fredag. Jeg ba om å få hentet det lørdagen før (20/7), så da ble det til at jeg bestilte 8 dager før det skal hentes.
Gjest Jamila Skrevet 15. juli 2002 #3 Skrevet 15. juli 2002 Hei Augustbrud02, sjekket dette med polet selv, og for varer fra standardutvalget er 2 uker før tidsnok. Spørs litt hvor mye du skal ha, så klart, men jeg sjekket for et antall på ca 40 flasker, og da var 2 uker tidsnok! Hvilke viner skal dere ha? Vi har valgt hvit og musserende, er fremdeles litt i tvil på rødvinen...
Augustbrud02 Skrevet 15. juli 2002 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2002 Hei hei. Vi aner faktisk ikke hva vi skal ha ennå. Vi evt at La Chasse er veldig god til maten vår, men vi kunne tenke oss en litt billigere vin. Til desserten tror jeg ikke vi skal ha alkohol, så da blir det kun vin til middagen. Og vin til baren etterpå da, men da kjøper vi kartonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå