marie.k1989 Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 (endret) Hei, for snart 3 uker siden hadde jeg samleie med kjæresten min. Vi hadde da ubeskytettet og han kom inni, jeg hadde 4 prøver den uka som jeg måtte øve på så rakk ikke å dra en tur til butikken og kjøpe angrepille. Etter det hadde gått 3 dager siden vi hadde samleie begynte jeg og få ømme bryster og mensensmerter. Det var den helgen som var da jeg begynte og bli kvalm, tissetreng, sulten og trøtt. Jeg har elleres hatt mensensmerter siden da og blir bare værre og værre. Siden jeg forsatt er student orker jeg ikke de harde gymtimene mere, løper der med de andre og holder på å svime av hele tiden. Har hatt noen ganger stikking i eggstokkene Jeg er usikker om jeg er gravid siden jeg har uregelmessig mens, sist jeg hadde var 5-9 okt. 2015. og jeg hadde samleie 17. januar Endret 2. februar 2016 av marie.k1989
marie.k1989 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2016 Et øyeblikk siden, JC9 skrev: Ta en test, alt er mulig Ja, skal ta en test neste uke, men lurte mere på om det kunne være tegn til graviditet
JC9 Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 4 minutter siden, marie.k1989 skrev: Ja, skal ta en test neste uke, men lurte mere på om det kunne være tegn til graviditet Ja jeg hadde det som deg. Måtte på do hele tida. Menssmertene var egt verst. Ønsker deg lykke til 😊
marie.k1989 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2016 4 minutter siden, JC9 skrev: Ja jeg hadde det som deg. Måtte på do hele tida. Menssmertene var egt verst. Ønsker deg lykke til 😊 Takk, passe litt dårlig med barn nå siden jeg bare er 18 år. Men men, er det mulig og kjenne graviditet så tidlig
JC9 Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 6 minutter siden, marie.k1989 skrev: Takk, passe litt dårlig med barn nå siden jeg bare er 18 år. Men men, er det mulig og kjenne graviditet så tidlig Du, forstår deg godt, var ikke mye eldre selv, men man får til det man vil. Jeg tror at noen er mer ømfintlige enn andre, og at du kan merke det på kroppen såpass tidlig.
Gjest Sisti Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Altså... Har man hatt ubeskyttet sex, kan man være gravid. Dette burde du ha lært på barneskolen. Hva du føler av symptomer har ingenting å si, du kan være gravid uansett hva du føler eller ikke føler av symptomer.
marie.k1989 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, JC9 skrev: 1 time siden, Sisti skrev: Altså... Har man hatt ubeskyttet sex, kan man være gravid. Dette burde du ha lært på barneskolen. Hva du føler av symptomer har ingenting å si, du kan være gravid uansett hva du føler eller ikke føler av symptomer. Klar over den. Men er også veldig beskymret over alt det som skjer i kroppen min, hvis det ikke skulle være graviditet
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Det er fullstendig håpløst å gjette etter symptomer. Når man er prøver så kjenner man så godt etter at man kjenner sympromer man ikke har kjent før. Hodet ditt kan lure deg. Du må ta en test. Vi er ikke synske. Anonymkode: 2031f...bc5 1
Havrekjeksen Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 Symptomer allerede 3 dager etter samleiet er nok kanskje litt mer frykt for å være gravid enn symptomer på graviditet. Symptomene dukker oftest opp med hormonene på graviditet, og hormonene begynner å øke etter at det befruktede egget fester seg. Egget fester seg i snitt 2-8 dager etter samleiet som befruktet egget. Vet ikke om jeg forklarer dette helt teit. Men jeg tror at det du kjente tre dager etter samleiet neppe er tegn på graviditet, det er nok for tidlig. Når dét er sagt, så kan du selvsagt være gravid når du hadde ubeskyttet sex. En test kan tas med svært stor sikkerhet ca 14 dager etter at du hadde ubeskyttet sex, dersom du ikke har helt kontroll på syklusen din. Så jeg vil anbefale å ta en test, ikke tipp at du sikkert ikke er gravid kun pga det jeg skrev. 1
marie.k1989 Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2016 13 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Symptomer allerede 3 dager etter samleiet er nok kanskje litt mer frykt for å være gravid enn symptomer på graviditet. Symptomene dukker oftest opp med hormonene på graviditet, og hormonene begynner å øke etter at det befruktede egget fester seg. Egget fester seg i snitt 2-8 dager etter samleiet som befruktet egget. Vet ikke om jeg forklarer dette helt teit. Men jeg tror at det du kjente tre dager etter samleiet neppe er tegn på graviditet, det er nok for tidlig. Når dét er sagt, så kan du selvsagt være gravid når du hadde ubeskyttet sex. En test kan tas med svært stor sikkerhet ca 14 dager etter at du hadde ubeskyttet sex, dersom du ikke har helt kontroll på syklusen din. Så jeg vil anbefale å ta en test, ikke tipp at du sikkert ikke er gravid kun pga det jeg skrev. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå