Gjest www. Skrevet 13. oktober 2004 #1 Del Skrevet 13. oktober 2004 er så utrolig!! sint på meg selv.. er kvalm av meg selv! Her har jeg klart å gå ned Mange kilo, for nå å begynne å spise igjen!! I løpet av dagen(som skulle vært 1 brødskive til frokost og 1-2 til lunch) har jeg nå spist 1,5 skive til!!! klokken er 15.00! lurer på om jeg må kutte middagen idag.. hvordan og hovrfor gjør jeg dette!?!? jeg hatet meg selv for å være FEIT!! og nå hater jeg meg selv for å spise!!! :cry: Jeg VIL IKKE bli "tjukka" igjen... men så bligr jeg så sulten innimellom... har mest lyst til åspy og løpe "vekk" kaloriene igjen :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #2 Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg skjønner at du er fornøyd med å ha gått ned i vekt. men hvis et par skiver er alt du har spist i løpet av hele dagen(fram til kl. 15), skal du vite at dette er for lite - uavhengig av vekt og høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #3 Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg skjønner at du er fornøyd med å ha gått ned i vekt. men hvis et par skiver er alt du har spist i løpet av hele dagen(fram til kl. 15), skal du vite at dette er for lite - uavhengig av vekt og høyde. Går du på et kontrollert opplegg eller er dette noe du styrer med selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 13. oktober 2004 #4 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er ingen krise å ha spist 1,5 skive for mye. Jeg er ingen ekspert på kosthold, men dersom du spiser for lite, vil du aldri klare å gå ned i vekt, siden du "lurer" og ødelegger systemet. Følger du en diett? Og hva er "feit"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 13. oktober 2004 #5 Del Skrevet 13. oktober 2004 det hørtes ikke akkurat som en krise å ha spist ei skive ekstra altså...syns du er litt hard mot deg selv,du burde ikke begynne å skippe måltider heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #6 Del Skrevet 13. oktober 2004 Her er to fakta: 1. God forbrennelse er viktig hvis man vil være slank 2. Spiser man for lite og/eller for sjeldent, så vil forbrennelsen bli dårligere. Vil du ned i vekt så bør du spise mange små måltider om dagen. En diett på færre enn 1200 kalorier om dagen vil sette kroppen på sparebluss.. (1200 er forresten aaaltfor lite for folk flest, i hvert fall hvis man trener) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest www. Skrevet 14. oktober 2004 #7 Del Skrevet 14. oktober 2004 har gått ned 10 kg. mye pga. trening/riktig medisinering.- Slanker meg selv, ja. :-) prøver å trene 2-3 ganger i uka, og å spise faste, små måltider. Men om jeg spiser for mye, har jeg vansklig for å tilgi meg selv - før evt. jeg har "trent" litt ekstra hardt.. For dere som aldri har vært feite, er det sikkert veldig vanskelig å forstå--- :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #8 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ikke for å være ekkel, men måten du beskriver dette på - at det er stor krise fordi du spiser 1,5 brødskive mer enn det du har bestemt deg for, samt at løsningen du kommer med er å spy og løpe de ekstra kaloriene av deg, gjør at jeg tror at problemet ditt er mer psykisk enn fysisk. Hvis du er reelt feit, og ønsker å slanke deg seriøst, så vet du at det å spise ei brødskive for mye ikke utgjør den store forskjellen på sikt. I tillegg vet du at det å hoppe over måltider er det minst effektive man kan gjøre for å gagne slankinga. Det er ikke sånn at den ene brødskiva omdannes til fett og gjør at du går opp en kilo i løpet av en dag, hvis du tror det! Hvis man er overvektig og sliter med å ha et riktig kosthold, så er det endringer på SIKT som er det viktigste - man må snu hele tankegangen sin. Og man må faktisk være innstilt på at man må ha mat for å leve - og man må lære seg å leve med mat! Man kan da ikke gå rundt å ha dårlig samvittighet for at man spiser! Det er jo så nedbrytende og demotiverende som det kan få blitt! Du skriver at du går sulten - og det er et tydelig tegn på at du spiser for lite eller for sjelden. Hvis du er så lei å spise mer enn 1 brødskive per måltid, så spis heller flere måltider. Jeg garanterer deg at du ikke blir feit av 1 eller 2 brødskiver ekstra pr dag! Jeg kan skjønne følelsen av å bli skuffa over seg selv, men hvis man har et sunt forhold til kroppen sin og det å slanke seg, så takler man utskeielser. Det er ikke verdens undergang om man spiser litt mer enn man skulle innimellom - det er som sagt endringene på SIKT som er viktige! Fokuser mer på det! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. oktober 2004 #9 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ja en svale gjør ingen sommer, og en skive gjør intet fett? Hvis du spiser denne ene skiven ekstra hveeeer dag, vil det nok gå bittelitt saktere å gå ned i vekt. Men ikke noe du merker, og ikke noe å henge seg opp i. Du går iallefall ikke OPP i vekt!!! Ta deg en pause fra slankingen, slapp litt av. Unn deg noe godt!! Hvis ikke blir man sprø. Kiloene kom ikke over natten, og de forsvinner ikke like fort heller. Ta deg god tid du, og hvis du spiste en skive ekstra, så nyt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå