AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 får man tykkere lår av spinning? Vil gjerne få tynnere lår da jeg trener men hva gjør spinning med kroppen? Anonymkode: 44cf4...134
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Kommer an på utgangspunktet ditt. Jeg har fått tynnere fordi jeg er FEIT. Men om du er tynn og ikke har noe muskler i låret vil du få tykkere Anonymkode: 7dddb...cfc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Jeg har trent spinning i 3 år. Jeg har ganske tynne lår, de er faste men tynne. Har gode "tynne" muskler på hele kroppen. Så utifra min erfaring så har spinning ført til at jeg har fått en "tynnere" kropp men muskuløs. Men før så hadde jeg litt større lår. Er du veldig tynn så får du nok litt større lår men ikke sånn WOW Kondisjonen min har blitt veldig bra. Har kommet i god form å det takker jeg spinning for. Forbrenningen min har økt veldig, og egentlig generelt så har jeg kommet i god form. Noe jeg tenkte da jeg begynte med spinning var at mage og armene ikke ville bli trent. Magen har fått en helomvending. Og armene har blitt smalere. Så ja lår/sete muskulaturen er nok det det som blir trent mest tror jeg men hvis du holder det gående får du med resten av kroppen å. Anonymkode: 88dc9...083 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå