AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Del Skrevet 2. februar 2016 Synes dere det er rart? Jeg antar vi får barn om ca 3 år, så det er ganske lenge til, men strikkede babyklær går jo aldri ut på mote. Jeg er veldig glad i å strikke og tenkte at jeg kunne strikke noen plagg i kjønnsnøytrale farger som jeg kan ha liggende da. Eventuelt hvis søsken av meg skulle få flere barn i nærmeste fremtid så kunne jeg jo gitt til dem også (i stedet for å begynne å stresse når de sier de skal bli foreldre og de er 3 mnd på vei allerede, for jeg pleier å lage mye til hvert tantebarn som kommer). Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 02d9e...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 2. februar 2016 #2 Del Skrevet 2. februar 2016 Strikk i vei tenker jeg! Verden går jo ikke akkurat tom for babyer som trenger klær 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 5. februar 2016 #3 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg hekler stort sett bare babyklær. Dette har jeg gjort i mange år allerede. Jeg har en aldri så liten kolleksjon kan du si Synes det er kjekt med små prosjekter som ikke tar altfor lang tid, og man ser også raskt resultat og sluttresultat med disse små plaggene. Jeg synes absolutt ikke det er noe merkelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allergikeren Skrevet 7. februar 2016 #4 Del Skrevet 7. februar 2016 Jeg hadde sikkert blitt litt overrasket, som førstereaksjon. Men det har bare med assosiasjoner og vane å gjøre: Jeg har aldri hørt om noen som strikker babyklær uten at det er til konkrete barn/tantebarn/barnebarn, derfor har jeg heller aldri tenkt tanken på at noen strikker babyklær av andre grunner enn dét. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #5 Del Skrevet 11. februar 2016 Ser ikke noe problem i det. Min søster er strikkeentusiast, og hun strikker konstant babyklær. Så har hun alltid noe å gi når venner venter barn. Anonymkode: 45307...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 11. februar 2016 #6 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg strikker stadig smått tøy, spesielt i perioder hvor jeg har lite energi og utholdenhet. Man får et resultat fort, og det er greit å ta med i veska. Dessuten er det fint til å prøve ut nytt garn, fargekombinasjoner eller teknikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 11. februar 2016 #7 Del Skrevet 11. februar 2016 Noen barneavdelinger tar i mot strikketøy, vet bestemora til mannen min strikket luer til prematuravdelingen. Men da er det krav om null røyk i heimen, ingen dyr, og sikkert krav til garnet og. Om det fortsatt er denne ordningen så er jo det supert for strikkeglade og folk som vil gjøre en nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #8 Del Skrevet 24. februar 2016 Den Tuesday, February 02, 2016 at 14.00, AnonymBruker skrev: Synes dere det er rart? Jeg antar vi får barn om ca 3 år, så det er ganske lenge til, men strikkede babyklær går jo aldri ut på mote. Jeg er veldig glad i å strikke og tenkte at jeg kunne strikke noen plagg i kjønnsnøytrale farger som jeg kan ha liggende da. Eventuelt hvis søsken av meg skulle få flere barn i nærmeste fremtid så kunne jeg jo gitt til dem også (i stedet for å begynne å stresse når de sier de skal bli foreldre og de er 3 mnd på vei allerede, for jeg pleier å lage mye til hvert tantebarn som kommer). Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 02d9e...12e Hvorfor ikke. Jeg selv finner alltid noe restegarn og strikker små ting. Alltids noen å gi det til Anonymkode: 55da1...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 24. februar 2016 #9 Del Skrevet 24. februar 2016 Ser ikke noe problem i det og syns ikke det er rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #10 Del Skrevet 24. februar 2016 Alle farger er kjønnsnøytrale. Anonymkode: 65740...c76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå