AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Jeg er ei dame på 37år, 166cm og 69kg. Vet jeg er litt lubben, og har store runde pupper. Jeg skal nå vise meg naken for en jeg liker veldig godt. Men er redd han skal synes jeg er ekkel. Hehe, og rekker ikke slanke meg til fredag.. Så, er tynn alltid finest? Også for voksne menn?? Eller er litt å ta i sexy det og..? Anonymkode: 9497a...7bd
Gjest pellepirat Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 I.o.m at han vil treffe deg og mest sannsynlig har sett deg så har du ikke noe å bekymre deg for! Og nei, tynn er slettes ikke alltid finest!
Puny Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Uansett hva fremmede på Internett syntes, så blir han vel neppe sjokkert når han ser deg naken. Han har sett deg i fullfigur med klær på, det gir jo en meget god pekepinn på hvordan du ser ut naken. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Sant nok, han blir neppe sjokkert:-) bare det ar jeg alltid har vært tynn, men siste årene har 10-12kg kommet på. Anonymkode: 9497a...7bd
herremann Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 tynnest er ikke alltid finest. folk bærer vekt forskjellig. noen kvinner får nydelige kurver og former av litt ekstra kilo, men andre bare ser forferdelig ut. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, herremann skrev: tynnest er ikke alltid finest. folk bærer vekt forskjellig. noen kvinner får nydelige kurver og former av litt ekstra kilo, men andre bare ser forferdelig ut. Er det forferdelig hvis de ekstra kiloene (2-5kg) er samlet på magen, slik at man får en slags gravidmage? Anonymkode: 96e1b...7d4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det forferdelig hvis de ekstra kiloene (2-5kg) er samlet på magen, slik at man får en slags gravidmage? Anonymkode: 96e1b...7d4 Når du beskriver det sånn så høres det litt ekkelt ut. En myk, liten kosemage, derimot. Anonymkode: 1e3d6...3d6 2
herremann Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det forferdelig hvis de ekstra kiloene (2-5kg) er samlet på magen, slik at man får en slags gravidmage? Anonymkode: 96e1b...7d4 Noe som er verre enn 5kg ekstra er usikkerhet og lav selvtillitt. Rett opp ryggen og sett på et stort smil. Så gjør brystene etc jobben av seg selv 9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 Ts her:) jeg er ikke hun som spurte om ekstra på magen. Jeg er litt tett hele meg, korte tette ben, litt mage og 75f byste. Ja, jeg får rette meg opp, strutte med puppene og ta igjen der kroppen mangler i sjarme😄 Og håpe ha ikke løper sin vei. Anonymkode: 9497a...7bd
Skogshuldra Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Selvsikkerthet, god og stolt holdning, smil og positivt humør er sexy. Og når det er på plass, så lyser også av øynene dine - da er ikke to eller ti kg det som stopper en voksen mann med litt mellom øra. Kos deg på date, og lykke til ! 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her:) jeg er ikke hun som spurte om ekstra på magen. Jeg er litt tett hele meg, korte tette ben, litt mage og 75f byste. Ja, jeg får rette meg opp, strutte med puppene og ta igjen der kroppen mangler i sjarme😄 Og håpe ha ikke løper sin vei. Anonymkode: 9497a...7bd Jeg er omtrent som deg TS, til og med litt lavere, og jeg føler meg absolutt sexy :). Litt alder hjelper ;). Anonymkode: 99bde...969 1
Puny Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er omtrent som deg TS, til og med litt lavere, og jeg føler meg absolutt sexy :). Litt alder hjelper ;). Anonymkode: 99bde...969 Så sant altså! Alder hjelper!
annebanane Skrevet 3. februar 2016 #13 Skrevet 3. februar 2016 Ta det med ro. Folk liker litt av hvert.
Silfen Skrevet 3. februar 2016 #14 Skrevet 3. februar 2016 Egentlig så spiller det ikke så stor rolle om hvordan du ser ut, så lenge han liker deg. Og liker han deg med klær er sjansen stor for at han liker deg uten klær også. Jeg har ikke noen bra kropp, men bare en har hatt uttalte issues med kroppen min, de fleste voksne folk skjønner at man ikke er 20 år lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #15 Skrevet 3. februar 2016 Jeg er 162 cm, og veier 69 kg. Jeg har store pupper (70H), stor sprett rompe, kraftige lår og slank mage. Og alle menn jeg har hatt sex med har elsket min kropp. Jeg har hatt sex med en profesjonell fotballspiller. En av langrennsløperne på landslaget, og en Fitness utøver. Og noen helt normale menn. Men jeg er og veldig trygg på min kropp, selv veldig fornøyd med den. Har ingen problemer med å vise meg fram i dagslys. Tror det har ganske mye å si. Anonymkode: bfe64...bf4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå