Arwen Skrevet 19. oktober 2004 #21 Skrevet 19. oktober 2004 *rekker opp hånda* Og du kan forhåpentligvis bekrefte at jeg ikke en en str 46..... Tror de brudekjolestørrelsene er litt "skrudde" jeg
Gjest Tex Skrevet 19. oktober 2004 #22 Skrevet 19. oktober 2004 Tror de brudekjolestørrelsene er litt "skrudde" jeg Det tror jeg også
*Kaisa* Skrevet 20. oktober 2004 #23 Skrevet 20. oktober 2004 Er kjolen din veldig mye for liten eller? :trøste: litt liten, men jeg har ikke panikk ennå. Ble bare litt lang i maska ettersom jeg også bestilte større enn det jeg bruker, for liksom å være på den sikre siden. Tenkte at det er bedre å sy inn, enn å sy ut, men den gang ei. Håper jeg klarer å gå ned en til to str.... :oops:
Gjest Tex Skrevet 20. oktober 2004 #24 Skrevet 20. oktober 2004 Det går sikkert bra. Jeg gikk ned fire kilo bare de fem siste dagene før bryllupet, slik at kjolen min faktisk ble ørlite granne stor til meg. Men det var egentlig bare synlig hvis du så nøye etter.....
Gjest elisabeth stenberg Skrevet 21. oktober 2004 #25 Skrevet 21. oktober 2004 Hei! maggie sotteros str 10 er str 36. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #26 Skrevet 23. oktober 2004 Hei! maggie sotteros str 10 er str 36. :-) Hvordan kan den være det? Jeg har prøvd Maggie Sottero str. 10 og jeg bruker 40 i alle andre klær. Henger meg på at kjolene bør prøves jeg. Det er jo slett ikke sikkert de er fine på selv om målene mot formodning skulle slumpe til å treffe. Husk at ingen har midjen på samme sted i forhold til hoftene og brystene, noen har sprett-pupper mens andre har hengepupper, noen har hoftene høyt og noen lavt, sammen med alle andre tusen ting som gjør at en størrelse sier absolutt ingenting om hvordan en kjole vil sitte på en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå