Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 Hei! Noen som kan hjelpe meg med størrelser på Maggie Sottero brudekjoler? Skal bestille fra www.bridesave.com, men er ikke helt sikker på str. Hvilken amerikansk str tilsvarer str 36? str 6 eller 8?
Dawn Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 Her finner du svar på det meste om størrelser.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Ville nok tatt en størrelse 4 eller 6.
*Emma* Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Har hverken giftet meg eller kjøpt noen kjole men de råder en jo ofte til å at en størrlse større enn vanlig ihvertfall. Det er bedre å få kjolen sydd inn en at den rett og slett er for liten
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 Maggie-kjolene er håpløse å sy på i vidden. Ville tatt størrelse 4 eller 6 hvis du bruker 36 til vanlig.
*Emma* Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 Bare et tips....fant på en Maggie kjole som ble solgt på E-bay en tabell over hvor mange inches kjolene deres var over byst, liv og hofte...hvis du måler degselv og sammenlikner med tabellen burde du finne riktig størrlse. (Det er visstnok annerledes med brukekjoler enn vanlige klær.....) Her er liknen forresten...dette er en tilfeldig Maggie kjole men hvis du scroller litt nedover ligger tabellen jeg mente litt nedpå siden. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...8136577851&rd=1
Gjest evaelvira Skrevet 13. oktober 2004 #7 Skrevet 13. oktober 2004 Skal akkurat til å bestille en MS kjole gjennom Brudeshop.com. Synes liksom det er litt tryggere i Norge. Hun er kjent m str, og jeg oppgir centimeter. Mange MS kjoler har snøring i ryggen hvilket gjør det lettere å få de til å passe:)
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #8 Skrevet 14. oktober 2004 Skal akkurat til å bestille en MS kjole gjennom Brudeshop.com. Synes liksom det er litt tryggere i Norge. Hun er kjent m str, og jeg oppgir centimeter. Mange MS kjoler har snøring i ryggen hvilket gjør det lettere å få de til å passe:) Hehehehehehehehehehehe....... reklamerereklamerereklamerereklamere
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2004 #9 Skrevet 14. oktober 2004 str 12 er liksom 44? :o Må nok være litt feil med de størrelsene der, for jeg bruker 40/42 til vanlig, og bestilte en kjole i str 14, som passet akkurat. Og ikke søren om jeg er str 46.
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2004 #10 Skrevet 14. oktober 2004 str 12 er liksom 44? :o Må nok være litt feil med de størrelsene der, for jeg bruker 40/42 til vanlig, og bestilte en kjole i str 14, som passet akkurat. Og ikke søren om jeg er str 46. Jeg har tre gallakjoler, pluss brudekjolen min. Brudekjolen er i str 14, to av gallakjolene er i str 12 og en i str 10. De passer meg alle sammen...... Jeg tror på å prøve jeg..... Har kjøpt meg bukse på Hennes, og tenkt at jeg vil ha en til. Går og kjøper nøyaktig samme buksa i samme størrelse, men det ble feil allikevel....... Nei, som sagt, ting må prøves.
RoadQueen Skrevet 14. oktober 2004 #11 Skrevet 14. oktober 2004 Eg kjøpte brudekjolen min hjå Bridesave. For å finna rett storleik på kjolen fann eg ein størrelsetabell på deira heimesider for det aktuelle kjolemerket. Eg målte meg sjølv og samanlikna med måla i tabellen for å finna storleiken. Då kjolen kom passa han kjempebra.
*Kaisa* Skrevet 19. oktober 2004 #12 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg bestilte kjole i str 12. Som liksom skulle være str 44. Hadde hørt at brudekjoler var små i str. Til vanlig bruker jeg str40/42. Da kjolen kom var den for liten.. Skal prøve å gå ned en til to str. Gudsjelov for at det er snøring i ryggen.. En her som nevnte at MS-kjolene er håpløse å sy ut... Gjelder dette også hvis jeg kontakter en profesjonell sydame??
Arwen Skrevet 19. oktober 2004 #13 Skrevet 19. oktober 2004 Min maggie kjole er størrelse 12 og jeg tror noen av brukerne her inne kan skrive under på at jeg ikke er en størrelse 44
*Kaisa* Skrevet 19. oktober 2004 #14 Skrevet 19. oktober 2004 Min maggie kjole er størrelse 12 og jeg tror noen av brukerne her inne kan skrive under på at jeg ikke er en størrelse 44 Hvilken str er du til vanlig ?
Arwen Skrevet 19. oktober 2004 #15 Skrevet 19. oktober 2004 Hvilken str er du til vanlig ? mellom 38 og 40 Kommer an på hvor jeg handler. Heller nok mest mot 38
*Kaisa* Skrevet 19. oktober 2004 #16 Skrevet 19. oktober 2004 passet kjolen din eller... jeg bruker som nevnt 40/42, og må legge meg i hardtrening hvis kjolen skal passe . Gudsjelov så er det ett halvt år til ennå. Skal si jeg ble lang i maska når jeg prøvde kjolen
Arwen Skrevet 19. oktober 2004 #17 Skrevet 19. oktober 2004 Første gangen jeg prøvde den var den bittelitt for stor i livet, sist passet den gangske akkurat :oops: så har nok lagt på meg litt ja. Skal prøve den en gang til med det nye underskjørtet for uten underskjørt måtte den legges opp mellom 3 og 5 cm, men med det store underskjørtet jeg har fått tak i nå kan det hende jeg slipper å legge den opp også
Arwen Skrevet 19. oktober 2004 #18 Skrevet 19. oktober 2004 Er kjolen din veldig mye for liten eller? :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #19 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg bestilte kjole i str 12. Som liksom skulle være str 44. Hadde hørt at brudekjoler var små i str. Til vanlig bruker jeg str40/42. Da kjolen kom var den for liten.. Skal prøve å gå ned en til to str. Gudsjelov for at det er snøring i ryggen.. En her som nevnte at MS-kjolene er håpløse å sy ut... Gjelder dette også hvis jeg kontakter en profesjonell sydame?? Jeg forutsetter egentlig at ingen lar andre enn profesjonelle sydamer sy på kjolene....
Gjest Tex Skrevet 19. oktober 2004 #20 Skrevet 19. oktober 2004 Min maggie kjole er størrelse 12 og jeg tror noen av brukerne her inne kan skrive under på at jeg ikke er en størrelse 44 *rekker opp hånda* Og du kan forhåpentligvis bekrefte at jeg ikke en en str 46.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå