Gå til innhold

Olafia kliniken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri sett så mange pene nervøse kvinner samlet på et sted som der. Det er som en natt-klubb i dagslys.

Er det fordi pene kvinner har mer sex med fremmende menn uten kondom?

For oss i b- eller c-laget må jo daglig sjekk av utstyret som knapt brukes utenfor heimen være en ypperlig mulighet for å kapre en utpult kvinnfolk på terskelen til hysteri. Trøst er jo en fin isbryter for taperne som vil ha noe.

Anonymkode: 6ca1b...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer puler rundt. Deal with it.

Anonymkode: 382d5...66a

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sett så mange pene nervøse kvinner samlet på et sted som der. Det er som en natt-klubb i dagslys.

For oss i b- eller c-laget må jo daglig sjekk av utstyret som knapt brukes utenfor heimen være en ypperlig mulighet for å kapre en utpult kvinnfolk på terskelen til hysteri. Trøst er jo en fin isbryter for taperne som vil ha noe.

WTF

Anonymkode: 2fa22...06a

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha :fnise:.

Anonymkode: 57187...1a4

Skrevet

Kvinner har jo stort sett tilfeldig sex med de samme mennene, så kjønnssykdommer sprer seg som ild i tørt gress blandt instagram-slutsa.  

Anonymkode: 1c0d7...e83

• Liker 1
Skrevet

Hvordan mener du Olafia klinikken er synonymt med mer sex med fremmede menn, hysteri og tapere? Det er forsvarlig å teste seg mellom hver partner man har, og du kan da ikke vite om de som sitter der har mye sex med fremmede menn eller ikke. De kan sitte der pga sin aller første og eneste partner for alt du vet. 

Anonymkode: e4a1d...7e7

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal snart dit for å teste meg igjen, etter å ha hatt sex med en mann uten kondom for første gang på ni år. Har ellers testet meg i blant tross kondombruk også, er en del som gjør det vet du ;).

Anonymkode: 57187...1a4

• Liker 3
Skrevet

Taperne er vel heller de som ikke tester seg på bl.a Olafiaklinikken, og som kanskje går rundt og sprer kjønnssykdommer. 

Lykke til med å sjekke opp noen på en klinikk for kjønnssykdommer, forresten. ;) Sikkert veldig turn-on for begge parter.

Anonymkode: 65807...802

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...