Gå til innhold

Å anbefale brudesalonger

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke litt sånn... meningsløst, egentlig? Når alt kommer til alt, tar vi jo til takke med elendig service og supersure megger i overgangsalderen bare vi får drømmekjolen? Blir det ikke litt som å anbefale en bilforretning- man kan jo ikke handle en cabriolet hos en butikk med innmari god service når man egentlig trenger en minibuss?

Videoannonse
Annonse
Gjest evaelvira
Skrevet

Jeg er helt enig! Jeg er helt satt ut over servicen i Brudesalongene. Var i London, der er det noe helt annet! Jeg har prøvet her, og bestiller over nett.

Skrevet

Fikk kjempebra hjelp i den salongen jeg valgte kjolen min, og i den andre jeg tok en titt i, hadde også hyggelig og ikke minst hjelpsom betjening. Selvfølgelig vil jo alle finne drømmekjolen, men totalopplevelse er jo også med på om det virkelig er drømmekjolen man funnet, mener nå jeg.

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg var i to butikker for å leie brudekjole. Den første ga så dårlig service at jeg aldri nærmer meg den butikken, ikke om jeg skulle få betalt for det. Den andre hadde en så hyggelig betjening at jeg får lyst til å gifte meg på nytt fordi hun som jobbet der var så hyggelig. Det er stor forskjell på brudesalonger og om noen spør meg sier jeg min mening om de to jeg var på.

Skrevet

Jeg var innom et par brudesalonger og hørte om pris på og leie dress til samboer.

Den første salongen var det ei sur kjerring som jobbet.Jeg snudde nesten i døra.

Så reiste jeg på Siri's Brudesalong i Porsgrunn.Der fikk jeg den servicen.De tilbydde meg t.o.m og gjøre klar kjolen min forde om jeg ikke har kjøpt den der. :)

Samboer skal leie seg dress og sko der.Var faktisk 200,- kr billigere der enn den første plassen.

:vink:

Skrevet

Trodde poenget med å få anbefaling av brudesalong var for å unngå "elendig service og supersure megger i overgangsalderen" jeg ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Trodde poenget med å få anbefaling av brudesalong var for å unngå "elendig service og supersure megger i overgangsalderen" jeg ;)

Det er jo hele poenget. Hva er vitsen med god service hvis de ikke har drømmekjolen?

Gjest Anonymous
Skrevet

det er utrolig kjipt å møte noen som absolutt ikke virker innetersert i å finne noe som passer deg da!! Opplevde det flere plasser jeg! Det er lettere å forelske seg i en kjole dersom betjeningen er hjelpsomme og hygglige!

Fant min på Kristins brudekjolegalleri i Lillesand jeg - kan absolutt anbefales!!!

Lene

Gjest Anonymous
Skrevet
det er utrolig kjipt å møte noen som absolutt ikke virker innetersert i å finne noe som passer deg da!! Opplevde det flere plasser jeg! Det er lettere å forelske seg i en kjole dersom betjeningen er hjelpsomme og hygglige!

Fant min på Kristins brudekjolegalleri i Lillesand jeg - kan absolutt anbefales!!!

Lene

Så hvis du skal ut og reise, kjøper du heller en togbillett til Flåm enn en billett til ditt drømmemål Maldivene hvis dama på NSB er hyggeligere enn hun på reisebyrået?

Skrevet

Så hvis du skal ut og reise, kjøper du heller en togbillett til Flåm enn en billett til ditt drømmemål Maldivene hvis dama på NSB er hyggeligere enn hun på reisebyrået?

Den var vel litt drøy vel!! :o

Ta det eksempelet da jeg var og hørte på priser på og leie dress til samboer.

Kom inn i den første brudebutikken.Der kommer det ei sur megge meg i møte.

Hadde ikke engang gidda prøvd en brudekjole der en gang.(om det så hadde vært det jeg hadde skulla)

Drømme kjolen min kunne jo ha værdt der,men det hadde jeg aldri fått vite!!

Jeg kommer inn i neste brudesalong der de er kjempehyggelige.Det var var absolutt en plass jeg kunne tenkt meg leie/prøve kjole(om det var det jeg skulle).

Er ikke i tvil om at de hadde kunne finne en drømme kjole til meg!!

Men nå var jeg så heldig at jeg fant drømmekjolen min på markedsplassen

:vinker:

Skrevet

Nei, da går jeg heller til et annet reisebyrå og kjøper drømmereisen der! Vi nordmenn godtar alt for mye dårlig service... :-x

For meg er det nesten en prinsippsak å ikke kjøpe en dyr vare hvis servicen er dårlig - også brudekjoler! I tilfelle måtte det være mye annet som oppveide den dårlige servicen, som f.eks at prisen var spesielt konkurransedyktig. Men nå har jeg vært så heldig å finne drømmekjolen til en rimelig pris, i en salong med svært serviceinnstilt betjening! :wink:

Var først innom flere butikker med dårlig service - da mistet jeg straks lysten til å handle der... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...