illywhack Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Pus er operer på magen. Han har på body, men vrir seg ut av denne med en gang. Litt dumt, da han ble operert i går. Festet den i halsbåndet før jeg gikk på jobb, så aner ikke hvordan det ser ut når jeg kommer hjem. Aner heller ikke hvordan han faktisk kommer seg ut av bodyen.. noen som har forslag til hvordan bodyen holder seg på?
Tabris Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 (endret) Kan du prøve krage i stedet for? Har du mulighet for å dra hjem og sjekke i dag? Eller få noen andre til å gjøre det? Hvis pus har kommet seg ut av bodyen så kan han gjøre mye skade på operasjonssåret og få opp stingene mens du er på jobb. Endret 2. februar 2016 av Tabris
skruf Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Kattefrøkena her i huset gjorde også det samme da hun hadde body på etter at hun ble sterilisert. Løsningen min ble at jeg ofret ei strømpebukse, klippet opp hull til hode, hale og labber. Hun var ikke så fornøyd med den løsningen selv, men den satt iallefall på
illywhack Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2016 Jeg må prøve krage ja. Har ikke mulighet til å få noen til å sjekke. Men han har ikke rørt det i natt. Skal skaffe en krage på veien hjem tenker jeg.
illywhack Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2016 7 minutter siden, skruf skrev: Kattefrøkena her i huset gjorde også det samme da hun hadde body på etter at hun ble sterilisert. Løsningen min ble at jeg ofret ei strømpebukse, klippet opp hull til hode, hale og labber. Hun var ikke så fornøyd med den løsningen selv, men den satt iallefall på Det kan fungere ja.. Evt lurte jeg på å binde opp med gassbind, da dette er litt strammere
skruf Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 1 minutt siden, illywhack skrev: Det kan fungere ja.. Evt lurte jeg på å binde opp med gassbind, da dette er litt strammere Vurderte krage vi og, men av tidligere erfaringer så har kragen stresset pus noe voldsomt og han mistrivdes sterkt (ikke sammen pus som fikk strømpebukse, men guttepusen vi har)
illywhack Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2016 7 minutter siden, skruf skrev: Vurderte krage vi og, men av tidligere erfaringer så har kragen stresset pus noe voldsomt og han mistrivdes sterkt (ikke sammen pus som fikk strømpebukse, men guttepusen vi har) Ja. Har brukt krage før, og da ble det litt panisk stemming.
Perelandra Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Denne BeAu-sårbeskyttelse er genial for å beskytte operasjonssår og skader. Pus kan bevege seg fritt, spise og gå på do som normalt.
skruf Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, Perelandra skrev: Denne BeAu-sårbeskyttelse er genial for å beskytte operasjonssår og skader. Pus kan bevege seg fritt, spise og gå på do som normalt. Det var en sånn en pusefrøkena mi fikk etter inngrepet, hun klarte å komme seg løs fra den..
illywhack Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2016 7 minutter siden, Perelandra skrev: Denne BeAu-sårbeskyttelse er genial for å beskytte operasjonssår og skader. Pus kan bevege seg fritt, spise og gå på do som normalt. Det er en slik ham vrir seg utav ja.. Utbryterkongen.
peppermyntete Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 Når vi sterilisert katten vår fikk hun med både body og krage. Hun HATET body og vrei seg løs på sekunder. Løsningen ble å sette på krage med en eneste gang hun begynte å "fikle" med bodyen og ikke ta den av før hun var rolig. Etter to lange netter og dager med dette skjønte hun tegninga og lot bodyen være i fred til den kunne tas av.
Perelandra Skrevet 2. februar 2016 #12 Skrevet 2. februar 2016 15 minutter siden, illywhack skrev: Det er en slik ham vrir seg utav ja.. Utbryterkongen. Huff da, er du sikker på at den er festet godt nok? Jeg har brukt en slik selv og det fungerte veldig bra. Først prøvde vi krage, men da fikk pus fullstendig panikk. Deretter prøvde vi denne, men da greide pus å vri seg ut. Tilslutt prøvde vi den jeg linket til, og da gikk det bra.
illywhack Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #13 Skrevet 2. februar 2016 Vi har en slik som den rød du viser her ja. Synes ikke så mye om den, den er ganske løs og synes den blokkerer litt for mye når han skal på do... Skal sjekke ut den andre - takk!
Rosalie Skrevet 2. februar 2016 #14 Skrevet 2. februar 2016 Hva med en slik krage i stedet for skjerm? http://www.petster.no/eu/hundeudstyr/hjelpemidler-hunder/group-377841/procollar-halskrage-sarskjerm.html
illywhack Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #16 Skrevet 7. mars 2016 Den 4.2.2016 at 21.07, Perelandra skrev: Åssen går det med pus? Veldig sent ute her.. Haha! Men det går veldig bra! Løsningen ble å snu bodyen, slik at magen kom på ryggen. Da ble det litt strammere rundt forpotene, slik at han ikke kom seg utav. Da ble det også mye mer rom til rompa, slik at han fikk gått på do uten søl
Perelandra Skrevet 7. mars 2016 #17 Skrevet 7. mars 2016 2 minutter siden, illywhack skrev: Veldig sent ute her.. Haha! Men det går veldig bra! Løsningen ble å snu bodyen, slik at magen kom på ryggen. Da ble det litt strammere rundt forpotene, slik at han ikke kom seg utav. Da ble det også mye mer rom til rompa, slik at han fikk gått på do uten søl Flott at det ordnet seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå