Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, da sitter jeg her og undrer meg over et par ting angående menn som er i forhold...........

Møtte en gjen kjekke karer som var på fortballturnering her i Bartebyen nr 1...Må si jeg fikk litt bakoversveis over hvor liten ( eller ) ingen skrupler de har med å ha ONS med damer når de er ute. Disse karene la ikke skjul på at de hadde samboere og ektefeller,men de la heller ikke skjul på at de var ute etter et lite eventyr. Det var tydelig at disse karene hadde vært på tur sammen før..............Jeg ble oppriktig skremt og veldig betenkt over holdningene deres. Skjønner jo at det finnes menn som ikke eier verdier og moral , men at det er så mange som tar så lett på at de allerede er i et forhold overrasket meg! Hvor er respekten for partneren? ...er det mer utbredt enn jeg tror at menn generelt koser seg med andre kvinner når de er i et forpliktende forhold? Eller traff jeg bare på rett type guttegjeng? Bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Gjest ung mor
Skrevet

DOG noen her inne tydeligvis har lagt meg for hat, svarer jeg fordet

jeg kjenner mange av begge typer.

Så det finnes de som er snille og trofaste også! :)

Skrevet

Tja... dette høres veldig kjent ut, spør du meg... Jeg har jobbet på utested og sånne gjenger hadde ofte gifteringen i lomma og var på jakt etter et uforpliktene knull i forbifarten.

Jeg har inntrykk av at det er alminnelig - trist egentlig... :-?

Skrevet

Begynner faktisk å være glad for å være singel....tross alt.......

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har vært på en guttetur, enten syden, fotballturer, eller andre turer, uten at noen eller alle av oss som har vært i faste forhold, har hatt sex med jenter som man treffer. Det eneste unntaket må være jakt- og fisketurer lang pokker i vold til fjells, men selv der klarte vi å finne ei lita dal-bygd hvor det var dans på samfunnshuset... :oops:

Skrevet

:o hjeeelp! Jeg har visst vært veeeeldig naiv og godtroende her i livet!!

Har ombestemt meg, vil ikke ha kjærest likevel...

Skrevet

nå er jeg helt motsatt av svinet overnfor...jeg har aldri opplevd det enten på sydentur, jakt eller fotballturer.

Har aldri opplevd enten jeg eller kameratene mine har hatt seg med ei de nottopp har truffet.

Men til trådstarter: dette går nok begge veier...som med så mye annet. Både gutter og jenter som er bare ute etter en ting. og jenter og gutter som aldri kunne tenkt seg å finne på noe slikt.

Gjest snerpete?
Skrevet

Det er så lettvint med sex idag, det betyr liksom ingenting........ man er ikke normal hvis man ikke har sex med alle hvorsomhelst, og på hvilken som helst måte.

Og vil ikke dama ha den sexen han ønsker så er det bare å gå til andre, og er h*n på tur og har lyst på sex så er det bare å finne noen..........

Jeg er ikke snerpete, alle kan få ha så mye sex og hvilken type sex de ønsker så lenge det ikke går utover barn og dyr.

Det jeg ønsker å sette fokus på er at for enkelte så forsvinner følelsene, det er bare sex igjen.

Skrevet

joda, greit å ha uforpliktende sex hvis man IKKE har forpliktelser og har bundet seg følelsesmessig til en tredjepart..........Hvordan klarer disse menneskene å se sin partner i øynene etter en helg med fyll og masse damer som man har hatt sex med?

Gjest ung mor
Skrevet

ja! hvordan klarer dere det??

Æsj og fysj!

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer på hvordan de begrunner oppførselen sin? Kanskje de mener de føler seg "fanget" i et langvarig og forpliktende forhold og "trenger" å være utro? Skjønner de ikke at de også har tatt noen valg når de er i et forhold?

Jeg vet at det er lett å la seg friste - for et uforpliktende ligg trenger man ikke være kresen en gang... Men jeg hadde ikke klart å se meg selv i speilet en gang etterpå. Yuk. Er det verdt det?

Skrevet

Det jeg ønsker å sette fokus på er at for enkelte så forsvinner følelsene, det er bare sex igjen.

Det kan kanskje være vel så viktig å sette fokus på alle de forholdene hvor folk tross alt på en måte er glad i hverandre, men ikke ønsker ha sex sammen, og velger et liv sammen som bror og søster. Det er faktisk mer tragisk, enn det eksempel du nevner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...