Gå til innhold

Lese/se i blogger. Hvorfor?

Gjest Minnimud

Anbefalte innlegg

Gjest FarDareisMai
Et øyeblikk siden, Minnimud skrev:

Må da skjønne at jeg skal  ha sko størrelse, og BH størrelse. og Penis størrelse? 

Nei da, jeg mente at dere bruker det nicket dere har på siden deres, og ikke en anonym, med tall og bokstaver uten bilde. Diu skjønte sikkert hva jeg mente. :P Om jeg har klekket ut hvem du er, så hadde jeg uansett klokelig holdt munn, som vanlig.

Godt at du er såpass grei, ble litt redd for at jeg måtte oppgi kontonummer og blodtype:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnimud
2 timer siden, FarDareisMai skrev:

Godt at du er såpass grei, ble litt redd for at jeg måtte oppgi kontonummer og blodtype:eeeh:

Pengene dine vil jeg ikke ha. :fnise: Har så jeg overlever selv.:P

Blodtypen, kunne vært kjekke og ha om man skulle havne der at man trenger blodoverføring,noe man får håpe man ikke trenger en gang til.. :sprettoy:

Lurer på hva som hadde skjedd, om man hadde tatt med dette i et blogg innlegg?

Altså nevnt blodtype?

Endret av Minnimud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
11 minutter siden, Minnimud skrev:

Den bloggen , tror jeg ikke jeg har hørt om engang, denne ulrikke Lund. Tror jeg må ta meg en runde og se.  Interiør, er så mangt, det er så mange tids perioder :D Mote det orker jeg ikke se engang, for den skifter fra person til person har jeg sett.

Takk for tips :)

Vel ulrikke lund skriver jo om seg selv livet sitt og mote, så da har du nok ingen interesse av henne :) Men mener hun har vært toppblogger i norge i sin tid, ikke så altfor mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Minnimud skrev:

Takk. Ja jeg er meg selv, Jeg skriver om egne erfaringer, på godt og vondt. Mange tøffe tak , har det nok vært, uten at jeg har sagt så mye om alt. Hadde jeg tatt med det tøffeste, hadde mange varsel lamper begynt å blinke i alle himmelretninger.

La oss si, er glad jeg lever og sitter her jeg gjør i dag.

Livet er ingen selvfølge for alle. :)

Det hadde det jammen gjort oss meg også, så det skjønner jeg veldig godt. 

Nei, livet er ingen selvfølge for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnimud
28 minutter siden, førstedamen skrev:

Vel ulrikke lund skriver jo om seg selv livet sitt og mote, så da har du nok ingen interesse av henne :) Men mener hun har vært toppblogger i norge i sin tid, ikke så altfor mange år siden.

Ja er mulig. Mener og hørt navnet før. men nå er ikke jeg den som leser så alt for mye toppblogger. Jeg var litt innom hun Mammatilmihchell, eller hva den het.  det er mange flott ungdom der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnimud
17 minutter siden, marleneK92 skrev:

Det hadde det jammen gjort oss meg også, så det skjønner jeg veldig godt. 

Nei, livet er ingen selvfølge for alle. 

Godt og kan hjelpe andre , når man har litt livs erfaring og slå i bordet med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnimud

Er godt denne Tråden havnet under kategorien sosialt prat, humor og ordlek.

Så man kan ha en humoristisk tone.

Endret av Minnimud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...