Gjest Minnimud Skrevet 3. februar 2016 #21 Del Skrevet 3. februar 2016 Humor. Hva slags humor , liker dere? Påkanten humor? Vitser , ikke for tørr? Eller, ja hva liker dere? Jeg bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 3. februar 2016 #22 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Jeg liker blogger som har ett ryddig funksjonelt design og uttrykk. Er opptatt av at bloggene jeg leser (når jeg har tid) ikke skal inneholde ord som "hehe" eller smileys. De skal jo trossalt levere ett budskap, og da skal det virke litt profesjonelt. Jeg trives nok best med blogger som har relativt kort tekst og ikke to til tre sider i word lang. Det er fordi jeg har ikke tid til å sette meg ned å lese slike lange innlegg hele tiden, men jeg finner det koselig å lese noen blogger i blant. Kort oppramsing om hva jeg liker å lese om (uten å gå inn på de forskjellige temaene) Interiør, foto, mote, hverdags (jeg er lite kreativ i forhold til hva jeg skal finne på med venner, og det bruker jeg disse hverdagsinnleggene til. Høres kanskje rart ut, men innimellom skriver jeg ned hva andre har gjort i en "agenda" liste som jeg plukker fra i rekkefølge når noen spør, eller jeg spør andre om å finne på noe. Dette er vel det jeg stort sett liker å lese om på blogger, men jeg kan gjerne titte innom andre blogger i ny og ned også. Endret 3. februar 2016 av marleneK92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 3. februar 2016 #23 Del Skrevet 3. februar 2016 Tidsfordriv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 4. februar 2016 #24 Del Skrevet 4. februar 2016 7 timer siden, Minnimud skrev: Humor. Hva slags humor , liker dere? Påkanten humor? Vitser , ikke for tørr? Eller, ja hva liker dere? Jeg bare spør. Tja. Jeg ler av det meste. Er ikke så glad i grove vitser eller sjikane/mobbing. Parodier kan være morsomme hvis man gjør det riktig. Ordspill/puns. Er ganske ironisk/sarkastisk, en side av meg som jeg prøver å dempe, men ikke alltid lett. Liker humoren til pappahjerte og kona hans. Britisk humor med Monty Python, Douglas Adams og Terry Pratchett. I blogg, tja, så lenge bloggeren er seg selv og spiller på hva vedkommende selv syns er morsomt, så tror jeg vedkommende vil finne de rette leserne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #25 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) 5 timer siden, FarDareisMai skrev: Tja. Jeg ler av det meste. Er ikke så glad i grove vitser eller sjikane/mobbing. Parodier kan være morsomme hvis man gjør det riktig. Ordspill/puns. Er ganske ironisk/sarkastisk, en side av meg som jeg prøver å dempe, men ikke alltid lett. Liker humoren til pappahjerte og kona hans. Britisk humor med Monty Python, Douglas Adams og Terry Pratchett. I blogg, tja, så lenge bloggeren er seg selv og spiller på hva vedkommende selv syns er morsomt, så tror jeg vedkommende vil finne de rette leserne. Ja. jeg kaster ut spørsmålet. For alle er så forskjellig, så det noen ler hysterisk av, går andre på badet og stikker hodet i dass og spyr av. Selv ler jeg av bagateller. Eller et ordtak, som er skrevet på en morsom måte. En morsom film der dyr kommet ut om våren, og viser yr glede. Jeg smiler og blir glad av filleting, som for andre ikke betyr noe som helst. Tørr humor er ikke helt min stil. Kommet alt an på situasjonen. Endret 4. februar 2016 av Minnimud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #26 Del Skrevet 4. februar 2016 7 timer siden, Fox Mulder skrev: Tidsfordriv Denne må du forklare litt mer for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #27 Del Skrevet 4. februar 2016 7 timer siden, marleneK92 skrev: Jeg liker blogger som har ett ryddig funksjonelt design og uttrykk. Er opptatt av at bloggene jeg leser (når jeg har tid) ikke skal inneholde ord som "hehe" eller smileys. De skal jo trossalt levere ett budskap, og da skal det virke litt profesjonelt. Jeg trives nok best med blogger som har relativt kort tekst og ikke to til tre sider i word lang. Det er fordi jeg har ikke tid til å sette meg ned å lese slike lange innlegg hele tiden, men jeg finner det koselig å lese noen blogger i blant. Kort oppramsing om hva jeg liker å lese om (uten å gå inn på de forskjellige temaene) Interiør, foto, mote, hverdags (jeg er lite kreativ i forhold til hva jeg skal finne på med venner, og det bruker jeg disse hverdagsinnleggene til. Høres kanskje rart ut, men innimellom skriver jeg ned hva andre har gjort i en "agenda" liste som jeg plukker fra i rekkefølge når noen spør, eller jeg spør andre om å finne på noe. Dette er vel det jeg stort sett liker å lese om på blogger, men jeg kan gjerne titte innom andre blogger i ny og ned også. Enig der, liker ikke og lese lange tekster jeg heller. I blogg, så vises ikke smiliene, om man ikke har kopiert fra en eller annen side, da igjen, skriver man ikke blogg. Man kopierer fra annet, om det er andres verk eller sitt eget, skal være usagt fra min side. Så lenge de ikke linker, så er det vel ikke helt i tråd, med åndsverk loven heller. Ja, denne listen sier meg, hvor ulike mange er her . Og de igjen kan jeg personlig like. Får når alle skriver om det samme, ergo, er dom en saueflokk, da mister jeg helt interessen for de bloggene. personlig liker jeg og se kreative blogger. Vel ikke alt som fenger der heller. Mye gjør det, for da ser jeg at folk har glede av de små ting i hverdagen, som gjør andre glad. det koster ikke skjorta og kjøpe en tegne bok, eller blyanter. Det koster ingenting, og lage en tegning av fri fantasi, som gjør andre glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #28 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Skal jeg være helt ærlig nå. Så var ikke denne tråden dum, for jeg liker og høre hva andre liker av hobbyer, og hva som fenger andres øye. Hva dere liker og gjøre utenom husarbeid. ( Blæææ, husarbeid er kjedelig ) Takk for at dere deler noen av deres hobby tanker for meg. Endret 4. februar 2016 av Minnimud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 4. februar 2016 #29 Del Skrevet 4. februar 2016 Joda, jeg har sett flere blogger med smileys jeg husk at ; - ) når den ikke forandres også er en smiley. Stort sett så er det bildene jeg ser på når jeg går igjennom en blogg fort og derfor må det være noe som fanger interessen. Nå er jo jeg interessert i foto også, men allikevel så er det ikke alt innenfor foto som taler til meg når jeg ser på internett. I bloggverdenen så sier man (ihvertfal i utlandet, har jeg sett) at det er forskjell på å ha en blogg, og å være en blogger. Noe jeg kan si meg enig i. At man kopierer som du nevner vil da falle i "å ha en blogg" kategorien. Man skal jo alltid linke/gi kredit - så det har du rett i. Da er ikke det helt i tråd med åndsverkloven. Overrasker det? hvor ulike mange er? Jeg liker de bloggene innenfor det jeg skrev ovenfor som viser litt personlighet litt ekstra. Det er jo det som skiller dem litt ut fra andre blogger i samme kategori. Kreative blogger er spennende, men det er faktisk ikke noe jeg lagrer til bloglovinen min. Jeg burte kanskje gjøre det, som ønsker å ta opp igjen photoshop når jeg får kjøpt meg min egen datamaskin. Den gleden du snakker om finner jeg litt overalt jeg. Men det er flott at du liker å se etter det. Den lille gleden i hverdagen er det som gjør livet verdt det, mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 4. februar 2016 #30 Del Skrevet 4. februar 2016 8 timer siden, Minnimud skrev: Enig der, liker ikke og lese lange tekster jeg heller. I blogg, så vises ikke smiliene, om man ikke har kopiert fra en eller annen side, da igjen, skriver man ikke blogg. Man kopierer fra annet, om det er andres verk eller sitt eget, skal være usagt fra min side. Så lenge de ikke linker, så er det vel ikke helt i tråd, med åndsverk loven heller. Ja, denne listen sier meg, hvor ulike mange er her . Og de igjen kan jeg personlig like. Får når alle skriver om det samme, ergo, er dom en saueflokk, da mister jeg helt interessen for de bloggene. personlig liker jeg og se kreative blogger. Vel ikke alt som fenger der heller. Mye gjør det, for da ser jeg at folk har glede av de små ting i hverdagen, som gjør andre glad. det koster ikke skjorta og kjøpe en tegne bok, eller blyanter. Det koster ingenting, og lage en tegning av fri fantasi, som gjør andre glad. Jo, jeg har sett flere blogger med smileys jeg husk at ; - ) når den ikke forandres også er en smiley. Stort sett så er det bildene jeg ser på når jeg går igjennom en blogg fort og derfor må det være noe som fanger interessen. Nå er jo jeg interessert i foto også, men allikevel så er det ikke alt innenfor foto som taler til meg når jeg ser på internett. I bloggverdenen så sier man (ihvertfal i utlandet, har jeg sett) at det er forskjell på å ha en blogg, og å være en blogger. Noe jeg kan si meg enig i. At man kopierer som du nevner vil da falle i "å ha en blogg" kategorien. Man skal jo alltid linke/gi kredit - så det har du rett i. Da er ikke det helt i tråd med åndsverkloven. Overrasker det? hvor ulike mange er? Jeg liker de bloggene innenfor det jeg skrev ovenfor som viser litt personlighet litt ekstra. Det er jo det som skiller dem litt ut fra andre blogger i samme kategori. Kreative blogger er spennende, men det er faktisk ikke noe jeg lagrer til bloglovinen min. Jeg burte kanskje gjøre det, som ønsker å ta opp igjen photoshop når jeg får kjøpt meg min egen datamaskin. Den gleden du snakker om finner jeg litt overalt jeg. Men det er flott at du liker å se etter det. Den lille gleden i hverdagen er det som gjør livet verdt det, mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #31 Del Skrevet 4. februar 2016 5 minutter siden, marleneK92 skrev: Jo, jeg har sett flere blogger med smileys jeg husk at ; - ) når den ikke forandres også er en smiley. Stort sett så er det bildene jeg ser på når jeg går igjennom en blogg fort og derfor må det være noe som fanger interessen. Nå er jo jeg interessert i foto også, men allikevel så er det ikke alt innenfor foto som taler til meg når jeg ser på internett. I bloggverdenen så sier man (ihvertfal i utlandet, har jeg sett) at det er forskjell på å ha en blogg, og å være en blogger. Noe jeg kan si meg enig i. At man kopierer som du nevner vil da falle i "å ha en blogg" kategorien. Man skal jo alltid linke/gi kredit - så det har du rett i. Da er ikke det helt i tråd med åndsverkloven. Overrasker det? hvor ulike mange er? Jeg liker de bloggene innenfor det jeg skrev ovenfor som viser litt personlighet litt ekstra. Det er jo det som skiller dem litt ut fra andre blogger i samme kategori. Kreative blogger er spennende, men det er faktisk ikke noe jeg lagrer til bloglovinen min. Jeg burte kanskje gjøre det, som ønsker å ta opp igjen photoshop når jeg får kjøpt meg min egen datamaskin. Den gleden du snakker om finner jeg litt overalt jeg. Men det er flott at du liker å se etter det. Den lille gleden i hverdagen er det som gjør livet verdt det, mener nå jeg. Ja, selv så fanger blogger , nettsider med bilder. Gjerne natur, og sort/hvite bilder. Ellers er jeg ganske kresen i hva jeg liker. La meg slippe , rosa bloggerne, mote og ikke alt innen interiør heller, er jeg så glad i. Vi er alle så ulike, at det er alltid noe for enhver smak, der ute. Ja det lille ekstra , finner jeg ikke over alt, men jeg finner det i sider, som ikke er A4. jeg er ganske så utradisjonell, der :D Har en spesiell sans for det vakre. Kan godt sette sammen , alle sanser, og få en tråd gjennom det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #32 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Ønsker og takke, for at dere bruker nicket deres her inne. Anonymitet, er jeg ikke så glad i Endret 4. februar 2016 av Minnimud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 4. februar 2016 #33 Del Skrevet 4. februar 2016 2 minutter siden, Minnimud skrev: Ja, selv så fanger blogger , nettsider med bilder. Gjerne natur, og sort/hvite bilder. Ellers er jeg ganske kresen i hva jeg liker. La meg slippe , rosa bloggerne, mote og ikke alt innen interiør heller, er jeg så glad i. Vi er alle så ulike, at det er alltid noe for enhver smak, der ute. Ja det lille ekstra , finner jeg ikke over alt, men jeg finner det i sider, som ikke er A4. jeg er ganske så utradisjonell, der :D Har en spesiell sans for det vakre. Kan godt sette sammen , alle sanser, og få en tråd gjennom det. Det er litt rart det der - fordi jeg interesserer meg for psykologi, teater samt web og grafisk design - men jeg klarer ikke å lese spesielt mye om det på en blogg. Det er bare herlig å være litt annerledes/utradisjonell. Det er jo fantastisk! En klapp for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 4. februar 2016 #34 Del Skrevet 4. februar 2016 Den 2.2.2016 at 9.08, Minnimud skrev: Heisann. Hva liker du og se/lese i en blogg? Gi meg noen tips. Og ja, skrive innlegg som i dikt, er noe jeg prøver meg på, med eller uten det helt store hellet. Hva mener du? Konstruktive svar er ønskelig. Baksnakking ønskes ikke. En blogg MÅ ha en rød tråd, da får man liksom følge de tingene som interesserer akkurat med. Leser nesten bare rene ineriør og DIY blogger. Har liten interesse av hva bloggerene spiser eller hva de har på seg eller hva de liker og ikke liker. Jeg er der for å se det JEG liker. Eneste personlige bloggen jeg er innom av og til er ulrikke lund, og det er fodi jeg liker stilen hennes og henne generelt. Hvorfor tror du så mange følger rosabloggerne? De liker jo personen eller utseende til personen eller stilen eller bare fargene hun velger på moblene. Jeg følger enkelte interiørblogger bare fordi jeg synes bloggeren tar interiørbildene på en veldig fin spesiell måte, selvom det ikke er min stil. Så synes dette med rød tråd er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 4. februar 2016 #35 Del Skrevet 4. februar 2016 9 minutter siden, Minnimud skrev: Ønsker og takke, for at dere bruker nicket deres her inne. Anonymitet, er jeg ikke så glad i Vi er jo fortsatt anonyme selv om vi har nick Er jo ikke sånn at man legger ut fullt navn, alarmkode og skostørrelse når man er på KG Skjønt, tror at folk sikkert kunne funnet ut hvem jeg var med litt ekstra detektivarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 4. februar 2016 #36 Del Skrevet 4. februar 2016 8 minutter siden, førstedamen skrev: En blogg MÅ ha en rød tråd, da får man liksom følge de tingene som interesserer akkurat med. Leser nesten bare rene ineriør og DIY blogger. Har liten interesse av hva bloggerene spiser eller hva de har på seg eller hva de liker og ikke liker. Jeg er der for å se det JEG liker. Eneste personlige bloggen jeg er innom av og til er ulrikke lund, og det er fodi jeg liker stilen hennes og henne generelt. Hvorfor tror du så mange følger rosabloggerne? De liker jo personen eller utseende til personen eller stilen eller bare fargene hun velger på moblene. Jeg følger enkelte interiørblogger bare fordi jeg synes bloggeren tar interiørbildene på en veldig fin spesiell måte, selvom det ikke er min stil. Så synes dette med rød tråd er viktig. Enig. Tror man skal blogge om det man liker å blogge om, om det så er mote, møbler eller meitemarkoppdrett, ikke bare for å ha blogg. Det er da man får de mest trofaste leserne, tror jeg. En blogger som vingler her og der, bare for å legge ut innlegg, tror jeg vil tape på det i lengden. Så det er sagt, går fint an å blogge om mote og miljøvern, men det funker best hvis det er tydelig at det kommer fra hjertet. At man ser at bloggeren er interessert i temaet og ønsker å formidle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #37 Del Skrevet 4. februar 2016 20 minutter siden, marleneK92 skrev: Det er litt rart det der - fordi jeg interesserer meg for psykologi, teater samt web og grafisk design - men jeg klarer ikke å lese spesielt mye om det på en blogg. Det er bare herlig å være litt annerledes/utradisjonell. Det er jo fantastisk! En klapp for deg Takk. Ja jeg er meg selv, Jeg skriver om egne erfaringer, på godt og vondt. Mange tøffe tak , har det nok vært, uten at jeg har sagt så mye om alt. Hadde jeg tatt med det tøffeste, hadde mange varsel lamper begynt å blinke i alle himmelretninger. La oss si, er glad jeg lever og sitter her jeg gjør i dag. Livet er ingen selvfølge for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #38 Del Skrevet 4. februar 2016 16 minutter siden, førstedamen skrev: En blogg MÅ ha en rød tråd, da får man liksom følge de tingene som interesserer akkurat med. Leser nesten bare rene ineriør og DIY blogger. Har liten interesse av hva bloggerene spiser eller hva de har på seg eller hva de liker og ikke liker. Jeg er der for å se det JEG liker. Eneste personlige bloggen jeg er innom av og til er ulrikke lund, og det er fodi jeg liker stilen hennes og henne generelt. Hvorfor tror du så mange følger rosabloggerne? De liker jo personen eller utseende til personen eller stilen eller bare fargene hun velger på moblene. Jeg følger enkelte interiørblogger bare fordi jeg synes bloggeren tar interiørbildene på en veldig fin spesiell måte, selvom det ikke er min stil. Så synes dette med rød tråd er viktig. Den bloggen , tror jeg ikke jeg har hørt om engang, denne ulrikke Lund. Tror jeg må ta meg en runde og se. Interiør, er så mangt, det er så mange tids perioder :D Mote det orker jeg ikke se engang, for den skifter fra person til person har jeg sett. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #39 Del Skrevet 4. februar 2016 12 minutter siden, FarDareisMai skrev: Vi er jo fortsatt anonyme selv om vi har nick Er jo ikke sånn at man legger ut fullt navn, alarmkode og skostørrelse når man er på KG Skjønt, tror at folk sikkert kunne funnet ut hvem jeg var med litt ekstra detektivarbeid. Må da skjønne at jeg skal ha sko størrelse, og BH størrelse. og Penis størrelse? Nei da, jeg mente at dere bruker det nicket dere har på siden deres, og ikke en anonym, med tall og bokstaver uten bilde. Diu skjønte sikkert hva jeg mente. Om jeg har klekket ut hvem du er, så hadde jeg uansett klokelig holdt munn, som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 4. februar 2016 #40 Del Skrevet 4. februar 2016 7 minutter siden, FarDareisMai skrev: Enig. Tror man skal blogge om det man liker å blogge om, om det så er mote, møbler eller meitemarkoppdrett, ikke bare for å ha blogg. Det er da man får de mest trofaste leserne, tror jeg. En blogger som vingler her og der, bare for å legge ut innlegg, tror jeg vil tape på det i lengden. Så det er sagt, går fint an å blogge om mote og miljøvern, men det funker best hvis det er tydelig at det kommer fra hjertet. At man ser at bloggeren er interessert i temaet og ønsker å formidle det. Tror ikke det er så enkelt og være topp-blogger. For de får jaggu hodet lagt på hoggstabben. vel det har jeg og, men jeg skriver rett fra hjertet, og mye av mine innlegg, er vel knapt til og tro, den kan jeg forstå. men enig i at ærlige bloggere, som skriver om egne erfaringer, liker jeg og best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå