Gå til innhold

Samsung Galaxy vs. Iphone.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt både apple og samsung, hvilken tlf hadde dere kjøpt om dere skulle valgt om igjen?

De 4 siste tlf mine har vært Samsung, nå greier jeg ikke å bestemme meg for hva jeg skal velge, etter at tlf min tok natta :(

Anonymkode: 60d8e...323

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iphone er en dyr motesak. Tester viser at du får mye mer for pengene ved å velge en android mobil. Min mann sverger til Iphone, sikkert for å få ha telefonen i fred fra en Samsungtilhenger. 

Anonymkode: 2e15e...33e

• Liker 3
Skrevet

Jeg føler Iphone er mer og mer "merkesak", som AB over meg sier. Selv har jeg Samsung-telefon, og Ipad. Syns OS er veldig bra på begge, men skulle jeg valgt ny telefon nå, så hadde jeg muligens valgt den siste Iphone (rett og slett fordi jeg er litt lei av Android).

Anonymkode: 74ffb...995

Skrevet

Eg ville gått for Samsung, vanntett Sony, eller Caterpillar med Android. Caterpillar sin telefon skal tåle ein del juling, vatn og støv.

Men eg har ein Nokia Lumia 920 med wp 8.1 og eg ville valgt ein Microsoft Lumia igjen, eventuelt HTC med Windows.

Skrevet

Jeg har hatt begge deler, og ville gått for iPhone igjen. Men det er fordi jeg er mest kjent og integrert i iOS. Har du brukt Samsung i flere år vil jeg anbefale å fortsette med Samsung (eller i alle fall android) for å unngå frustrasjon (som jeg fikk da jeg gikk fra iOS til android). 

Anonymkode: e52a2...040

Skrevet

Jeg skyr apple-produkter som pesten. De er overprisede fjortismotesaker. I tillegg er apple kjip med å tvinge deg til å kun bruke andre apple-saker med dem. Ta bare som eksempel ladedingsen. Samsung bruker helt standard mikrousb-lader. Det gjør ikke apple. Du må ha en egen kabel. Mens med samsungen min kan jeg bruke samme kabel som jeg bruker til kindle og kamera. 

Et annet viktig poeng for meg er at iphone ikke tillater deg å sette inn ekstra minne. Mens i samsungen min har jeg satt inn 64 GB ekstra minne. Når jeg og kjæresten er på biltur er det jeg som må stå for musikken, for han har ikke plass til å laste ned spillelister offline på iphoneskiten sin. 

Anonymkode: ad370...374

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...