Gå til innhold

Han tok kontakt igjen. Møte han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg har gjort nå....

Jeg ble kjent med en fyr for en god del måneder siden. Det fungerte bra i begynnelsen, men så fikk vi begge to litt diverse vi måtte ta oss av, og derfor så vi hverandre ikke på en stund. Men så tok vi opp igjen kontakten og holdt på å i 3mnd til. Men så sluttet vi å treffes. Det har gått to måneder siden sist. Vi gjorde det fordi han var veldig usikker på følelsene sine og synes det var best å da ikke ha kontakt slik at jeg slapp å bli mer såret jo lenger vi holdt på. Jeg tenkte at det var "slutten", men synes egentlig det var godt at han tok en avgjørelse. Vi har snakket et par ganger på tlf i løpet av de 2mnd vi ikke har truffet hverandre. Da har han påpekt at han savner meg, men er usikker på om det er lurt å møtes. 

Men så ringte han meg nettopp og lurte på om jeg vil treffe han i løpet av uken. Jeg sa ja, uten å tenke meg om....

Tror dere han fremdeles er litt interessert? Jeg er jo redd for å bli skuffet igjen, men samtidig så tror jeg kanskje det vil bli godt å få snakket med han igjen. Og i såfall, bør jeg ta opp noen "emner" vi bør snakke om? Jeg må selvfølgelig se det an i forhold til hvordan han virker, men jeg vil jo gjerne ha svar på hvorfor han vil møte meg igjen osv. 

Anonymkode: 1a219...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk, da møter du han tydeligvis på hans premisser...

Anonymkode: 30fcd...f4f

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at han er den største vinglepetteren av dem alle. Dere er på, dere er av, dere er på, dere er av. Nå er dere på igjen? Du må i det minste stille krav. Enten satser dere, eller så kan det bare være. Ingen liker vinglepetter.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville helt klart krevd masse svar fra han. Og stilt krav. Hvem gidder å gå rundt å være usikker på hvor man har folk? Nei, enten eller sier jeg.

Anonymkode: d1a02...532

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke alltid like enkelt først så ville jeg ha prøvd og få møtt han en gang hjemme hos en av dere hvor dere kan ta en 
prat om hvorfor han er så usikker. Få de kortene på bordet før du stiller dine krav. Det kan være så mange grunner til at han
ikke er helt sikker. Å er det noe du kan berolige han med så gjør dette om du ønsker å prøve, også etterhvert stiller du kravene dine :) 

Skrevet
4 timer siden, marleneK92 skrev:

Det er ikke alltid like enkelt først så ville jeg ha prøvd og få møtt han en gang hjemme hos en av dere hvor dere kan ta en 
prat om hvorfor han er så usikker. Få de kortene på bordet før du stiller dine krav. Det kan være så mange grunner til at han
ikke er helt sikker. Å er det noe du kan berolige han med så gjør dette om du ønsker å prøve, også etterhvert stiller du kravene dine :) 

IKKE møt han hjemme. Da er det stor sjanse for at dere ender med å ha sex. Få klarhet i hva han ønsker først, ellers blir det bare enda verre for deg. Møt han på et offentlig sted.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

IKKE møt han hjemme. Da er det stor sjanse for at dere ender med å ha sex. Få klarhet i hva han ønsker først, ellers blir det bare enda verre for deg. Møt han på et offentlig sted.

Som du sikkert skjønte så var ikke dette snakk om første møte. Dette var bare om hun ville gå videre med dette. Slike samtaler tar man ikke på en cafe i nabolaget. Her er det mye følelser som skal ut og begge må føle seg nogenlunde trygge på omgivelsene. Når man skal ta en slik avgjørelse må man kunne ha nok kontroll over seg selv til å først bli enig med seg selv hva man vil, og ta det videre derifra (om man ønsker å ordne opp, selvsagt.) Sant skal sies at vi er alle forskjellige og det er ikke like lett for alle, men det er her prioriteringer kommer inn som i andre saker. Det er tøft... 

Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Ingen vet hva intensjonene hans er. Kanskje han player deg, kanskje han bare trenger en del tid. Men det vi vet er at det er han som har det emosjonelle overtaket i denne relasjonen i.o.m. at du åpenbart er mer "på tuppa" etter ham enn hva han er etter deg. Da er du i utgangspunket allerede nokså ille ute, desverre. Men så lenge du er sterk og smart, er det ingenting i veien for at du skulle kunne finne ut hva han vil, og samtidig unngå å bli mer såret. Dette gjør du ved å selv ta definisjonsretten på relasjonen deres fra nå av. D.v.s. definere den for deg som kun en vennskapelig relasjon, og oppføre deg deretter; Ingen fysisk kontakt, ingen "savner deg" og snakke-på-telefonen-hver-kveld og ingen form for "eierskap". Vær en god venn, og det er alt. Så vil du over tid få svaret på de tingene du lurer på. Du har absolutt ingenting å tjene på at dette går fort fremover nå. Og de spørsmålene du har om hvorfor alt mulig? Dropp dem, og la tiden vise.

Endret av Franke Ann
Skrevet

Ey, jeg er i helt lik situasjon nesten.. hadde en superflott flørt i sommer. Plutselig forsvant han redd før vi skulle treffes igjen. Jeg har mistanker om at det var exen hans som spilte en rolle. Jeg fikk aldri svar på hvorfor enda jeg purret han med tlf og meldinger.. men han slettet meg aldri. Fikk litt kontakt igjen utover høsten, ellers har det vært labert. Nå vil han plutselig møte meg igjen, og vi har allerede avtalt en liten "date".

Jeg har lyst, jeg klarte aldri helt å glemme han. Kommer til å spørre han forsiktig hva som skjedde da han forduftet. følger med spent her :)

Anonymkode: 43242...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...