Gå til innhold

Vektnedgang - merkeligste stedet å miste fett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks fingre, tær, hals, ansikt osv? 

Anonymkode: 5f70f...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp, trodde ikke det hadde sjedd noe særlig med fingrene mine etter 10 kg vektnedgang, men joda, mister omtrent ringen jeg har fått av samboeren min. Nesten så jeg ikke tør å bruke den lenger :/ 

Har også gått ned en del i ansiktet og rundt halsen, og har mye mer synlige krageben. Når man går ned i vekt så tror man (iallefall jeg) at man kun skal bli mindre rundt magen, lårene osv. Men man blir faktisk litt mindre nesten over allt :) 

Endret av willma
Skrivefeil
Skrevet
1 minutt siden, willma skrev:

Jepp, trodde ikke det hadde sjedd noe særlig med fingrene mine etter 10 kg vektnedgang, men joda, mister omtrent ringen jeg har fått av samboeren min. Nesten så jeg ikke tør å bruke den lenger :/ 

Du kan ta ringen på et kjede og bruke det som kjede hvis ringen blir for løs til å sitte på fingeren :)

Skrevet

Håndleddet og fingrene har blitt tynnere. 

Skrevet

Jeg har gått ned to nummer i skostørrelse. Noe er nok vann, men en del er jo også fett. Dette er et sted jeg ikke hadde tenkt over at jeg kom til å bli mindre. :)

Anonymkode: 3e02a...52f

Skrevet

De ytterste kjønnsleppene! Fikk sjokk da jeg oppdaget hvor slappe de hadde blitt, fyllet var jo borte. 

Anonymkode: f39c3...d6f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De ytterste kjønnsleppene! Fikk sjokk da jeg oppdaget hvor slappe de hadde blitt, fyllet var jo borte. 

Ånei :( håper ikke det skjer meg. 

Anonymkode: ff39f...9da

Skrevet
6 timer siden, Sasandra skrev:

Du kan ta ringen på et kjede og bruke det som kjede hvis ringen blir for løs til å sitte på fingeren :)

Ja, det er sant :) 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye gikk du ned i vekt? 

Anonymkode: 24f77...77f

Skrevet

Jeg går ned fra ytterpunktene og innover. Er epleform og magen blir alltid igjen til slutt. Ja, jeg er jojo-slanker! 😝

Anonymkode: e1186...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...