Gå til innhold

Selge sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, dette er ikke tull. Jeg trenger virkelig pengene!
Er det noen her inne som driver med prostitusjon ?
Hvordan gikk dere frem?
Hvordan fikk dere kunder, Fort?!

Anonymkode: 83430...ce9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?:)

Anonymkode: 83430...ce9

Skrevet

Gå i skjørt uten truse i byen mens det er flest folk ute på en lørdag, still deg opp et sted med mange folk, løft skjørtet og si: "Selges til høystbydende!" :P

Jeg er blant dem som har et nyansert syn på prostitusjon, og skal ikke si at du kommer til å bli totalt ødelagt fysisk og psykisk hvis du prostituerer deg. Jeg vil allikevel anbefale deg å vurdere alternativer. For eksempel er det et voldsomt sosialt stigma å være eller ha vært prostituert, men jeg håper at jeg selv ikke ville se negativt på det om jeg fant ut at en kvinne jeg kjenner har vært prostituert.

Jeg skjønner at du må ha penger nå med en gang, men kan det være et lån? Eller har du ikke utsikter til å kunne betjene et lån i overskuelig framtid? Et forbrukslån har høy rente som svir, men det er bare penger.

Hvis du går til det skrittet å prostituere deg vil jeg bare gi deg et tips: Forlang at kunden bruker kondom, også ved oralsex. Alle kjønnssyskdommer kan smitte ved oralsex, selv om sjansen er mye mindre. Av en eller annen grunn er det mange menn som gjerne ville hatt ubeskyttet samleie med en prostituert hvis den prostituerte hadde gått med på det.

Det fins nettsider der du kan annonsere, men det store spørsmålet er hvordan du skal luke ut voldelige menn o.l. Husk at Prosenteret er et ressurssenter for prostituerte, som gir hjelp med mye forskjellig.

Anonymkode: c5ba0...d77

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for innlegg med brudd på norsk lov, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Endret av Saraby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...