Gå til innhold

For høylytt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg ny kjæreste, og sexen er bare helt utrolig, aldri opplevd lignende. Og jeg er 39 år. Men det er så vanvittig deilig, at jeg hyler og skriker, og aner ikke hvordan vi skal klare å ha stille sex. Problemet er at vi begge har barn, og etter hvert kommer jo barna til å være i samme hus, da vi skal ha sex. Bor i et papir hus og, så det er ganske lytt. Så vi må være temmelig stille. Noen som har tips om hvordan klare å være stille.

Anonymkode: 929c4...12b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukk igjen munnen

• Liker 5
Skrevet

Du kan trøste deg med at sexen uunngåelig ikke vil være like heftig og spennende etter en stund som nå som dere nettopp har truffet hverandre. Da blir det nok lettere å være stille.

Anonymkode: 59597...77f

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 3
Skrevet

Pute foran ansiktet som du kan bite i.. Fokusere på å puste istedenfor å skrike ut.. 

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Smookiekins skrev:

Pute foran ansiktet som du kan bite i.. Fokusere på å puste istedenfor å skrike ut.. 

Takk for tipset, faktisk ikke tenkt på det.

Anonymkode: 929c4...12b

• Liker 2
Skrevet

Flytte til et trehus eller ei blokk eller noe? Overdøve sexen med musikk? Den ene kan holde hånden over munnen til den som skriker. Forskjellige gags fjerner ikke lyd, det som kommer ut blir bare mer utydelig. Dyner og puter er lyddempende.

Skrevet

Ha ha, kjenner til problemet og her er løsningen å dytte puta over munn :fnise:

Er jo helt forferdelig å faktisk ikke evne å være stille.. jeg har virkelig prøvd, men det funker ikke.

Før var jeg stille men med ny partner kom mer lyd... rart det der.

Skrevet

Bit i dynen

Skrevet (endret)

Bit leppene sammen, sett neglene i sengetrekket og dra det mot deg når hylingen kommer som verst samtidig som du biter leppene sammen. Nei, jeg har vel ikke noe konkret tips som jeg vet som vil funke for deg, men dette funker for meg i korte drag. 

Endret av marleneK92
Skrevet

Finne bedre tider til å ha sex? feks når kidsa er ute av huset, send dem på kino, overnatting osv. fuck your brains out.

Skrevet

Det er virkelig vanskelig å være stille når man er vant med å være høylydt , men du får øve noen ganger på egenhånd og tillegge deg "kustus" :P Om du greier å fokusere på bare pusten så vil du også garantert få en mye kraftigere orgasme, men kan ikke love at du ikke kommer med et brak da når du først kommer...

Anonymkode: 05118...59d

Skrevet

Jeg er en "screamer," kunne ikke holdt kjeft for å redde sjela...! Men hos oss(bor i blokk) pleier rett og slett mannen å holde meg over munnen :fnise: Helt ok for meg det. Evt. om stillingen tillater det, drukne lyden i pute/madrass. Ellers får dere bare ha dere når barna ikke er der, evt. dra på hotell eller noe slikt:P

Anonymkode: 9f6c1...8f0

• Liker 1
Skrevet

Er dette virkelig noe å spørre om? Snart 40 år og uten stand til å tenke selv. 

Anonymkode: be6e2...152

• Liker 3
Skrevet

Er misunnelig på partneren til TS......Savner tidligere damer som kom mye og høylytt!  Lenge siden jeg har hatt den fornøyelsen :( 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
Den 2/5/2016 at 3.06, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig vanskelig å være stille når man er vant med å være høylydt , men du får øve noen ganger på egenhånd og tillegge deg "kustus" :P Om du greier å fokusere på bare pusten så vil du også garantert få en mye kraftigere orgasme, men kan ikke love at du ikke kommer med et brak da når du først kommer...

Anonymkode: 05118...59d

Er ikke så lett hvis enn ikke klarer å være stille. Prøvd mange ganger, men det funker ikke. Eneste er å legge hånden eller puten over munnen for å dempe den verste lyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...