AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Del Skrevet 1. februar 2016 Jobber i en butikk inne på et lite kjøpesenter på landet, og etter nesten to år trodde jeg at alle kjente hverandre. Var inne å handlet i nabobutikken for å prøve klær, og da sa hun ene ansatte " Hei du derre Rema 1000 ansatte! Kan jeg få ut buksa mi?" Det er ei der som vet navnet mitt, og jeg regner nesten med at jeg har vært et samtaleemne i den butikken ;D Skal jeg da konkludere med at hun ene der ikke liker meg/ikke ønsker å være venn med meg? Hun andre som jeg møter av og til sosialt, hadde bursdag forrige helg. Og hun valgte å invitere andre framfor meg. Så da lurer jeg på om jeg kanskje ikke er noe venninnemateriale for henne heller.. Anonymkode: 86cea...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Del Skrevet 1. februar 2016 Glemte å nevne at jeg er dritlei av å gi av meg selv, når jeg likevel blir valgt vekk.. Føler meg som en taper sosialt, pluss at noe er rart med meg.. TS Anonymkode: 86cea...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Del Skrevet 1. februar 2016 Hvis du ikke ble invitert i bursdagen som var, og dere henger på fritiden, så vil jeg ikke anse henne som venninne. Bruker hun unnskyldning som at du ikke kjente noe der, så hadde jeg kastet henne på bålet med en gang. Uansett, what so ever, i mine øyne er ikke hun noe venninne jeg hadde satset på. Det er ikke noe hemmelighet at butikkansatte blir sett ned på. Det merket jeg selv da jeg jobbet i butikk (spesielt i kassen), men mindre av det når jeg var inne i butikk. Jeg slutta, men kjenner fortsatt mange som jobber der 3-4 år etter jeg slutta. Ikke akkurat noen jeg ser opp til - forstå meg rett! Jeg har opplevd å miste venner, falske venner har jeg selv kuttet kontakt med, og har i perioder ikke hatt noen å støtte meg mot. Så plutselig finner en tilbake til hverandre, man får nye venner, og ting ordner seg til slutt. Bare ikke gi opp. Det er helt normalt med falske venner, de er iallefall ingenting å satse på. Anonymkode: e53a1...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Del Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke ble invitert i bursdagen som var, og dere henger på fritiden, så vil jeg ikke anse henne som venninne. Bruker hun unnskyldning som at du ikke kjente noe der, så hadde jeg kastet henne på bålet med en gang. Uansett, what so ever, i mine øyne er ikke hun noe venninne jeg hadde satset på. Det er ikke noe hemmelighet at butikkansatte blir sett ned på. Det merket jeg selv da jeg jobbet i butikk (spesielt i kassen), men mindre av det når jeg var inne i butikk. Jeg slutta, men kjenner fortsatt mange som jobber der 3-4 år etter jeg slutta. Ikke akkurat noen jeg ser opp til - forstå meg rett! Jeg har opplevd å miste venner, falske venner har jeg selv kuttet kontakt med, og har i perioder ikke hatt noen å støtte meg mot. Så plutselig finner en tilbake til hverandre, man får nye venner, og ting ordner seg til slutt. Bare ikke gi opp. Det er helt normalt med falske venner, de er iallefall ingenting å satse på. Anonymkode: e53a1...1c4 Takk for trøstende og ærlige ord Jeg får ta tiden til hjelp. Jeg har aldri vært førstevalget på vennefronten, men opplever at enkelte tilslutt kommer tilbake til meg. Dette gjør de når de innser at favorittene deres sviktet dem. TS Anonymkode: 86cea...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå