AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Jeg har hatt silent treatment i 14 dager nå. Han har tatt kontakt 2 ganger og da har jeg vært høflig og svart. Det kribler i fingrene etter å sende mld til han eller ringe han, men jeg er flink og styrer unna. Jeg tar det som ett tegn på at han er over meg, samtidig som jeg trur han tenker mye på meg også. Vi sitter liksom på hver vår sofa og tenker på hverandre, men ingen tar kontakt. Litt dumt at det har blitt sånn, men for MIN del så må jeg holde meg unna han pga mine følelser for han. Noe som ikke gjengjeldes iflg han, men mye han har sagt og gjort har vist noe helt annet. Anonymkode: 8062e...e8d
minister-mio Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 du tar det på han eller han på deg? Har dere krangla eller vil du være kostbar?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Hvorfor tar du ikke kontakt da hvis du liker han ? Har han sagt han ikke har følelser for deg? Anonymkode: 84872...402 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 9 minutter siden, mini-mio skrev: du tar det på han eller han på deg? Har dere krangla eller vil du være kostbar? Det er som jeg skrev noe jeg MÅ for å skåne meg selv pga mine følelser for han. Vi har ikke kranglet engang og jeg vil heller ikke være kostbar. Anonymkode: 8062e...e8d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar du ikke kontakt da hvis du liker han ? Har han sagt han ikke har følelser for deg? Anonymkode: 84872...402 Han sa han ikke hadde følelser for meg, men ting han har sagt og gjort sier noe helt annet. Anonymkode: 8062e...e8d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 Er i samme situasjon. Ikke bryt det. Jeg hadde silent treatment som varte i tre uker... Alt gikk egentlig fint. Til jeg vqdum og spiste middag med han etter jobb. Endte med mer smerte for meg... Nå må jeg begynne på nytt.... Skulle ønske han bare fant seg noe annet... For vil ut av dette forholdet som er vondt fordi han ikke gjengjelder følelsene jeg har for han. Anonymkode: ef043...f8d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Ha litt selvrespekt, kvinne! Det spiller ingen rolle om han har følelser for deg eller ikke, det er åpenbart at han ikke har baller nok til og innrømme sine egne følelser. Og du, du burde virkelig se deg selv for god til og vente på en guttunge. Anonymkode: 87cd0...78f 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 Herrefred hvordan greier dere dette? Anonymkode: a0b08...958 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrefred hvordan greier dere dette? Anonymkode: a0b08...958 Har du hørt om følelser og håp? Evt merket det selv noen gang? Anonymkode: 8062e...e8d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 Hæ? Vet dere hva silent treatment betyr? Det er når ene parten er sur på deg og nekter å snakke med det. Det dere snakker om høres mer ut som et brudd der dere ikke vil snakke med han fordi da klarer dere ikke get over han. Men det er ikke silten treatment, det er bare vanlig oppførsel ved brudd. Dersom det er snakk om silent treatment så er dette særdeles barnslig oppførsel og vil alltid føre til brudd dersom bare den ene parten bruker det. Anonymkode: a570c...e6c 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 Jaja, det får gå som det går. Han vet jeg vil ha han, så hvis han ombestemme seg så vet han hvor jeg bor. Anonymkode: 8062e...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå