AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Vi skal til Danmark i juli og skal reise t/r Larvik-Hirtshals. Hvor fort blir det fullt på disse fergene? Bør vi bestille så snart som mulig eller kan vi vente 2-3 mnd? Anonymkode: 2fdaa...715
Ulven Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Det blir dyrere jo lenger man venter, så har dere mulighet er det best å bestille så tidlig som mulig.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Prisen vil endre seg ja, men plass tror jeg dere vil få, ifjor bestilte vi samme dag som vi dro (rundt 20.juli), fikk plass på båten og også i buffetrestauranten. Og bare for å gi et priseksempel, vi betalte 1430,- (2 voksne, 1 barn og 1 spedbarn + bil) da vi bestilte samme dag som avreise i juli (da hadde prisen også steget noen hundre lapper siden jeg sjekket dagen før), den forhåndsbestilte billetten som var kjøpt i februar, men som ikke ble brukt kostet ca 800,-. Dette var da en vei og ikke inkludert mat. Anonymkode: 56d10...e1c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Hvis dere skal med bil, ville jeg bestilt i god tid. Hvis ikke, er det vel alltid plass? Anonymkode: a6220...62e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå