AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Jeg har reiseforsikring, og skal på ferie om 2 uker. Jeg har imidlertid fått en smertestilstand (prolaps/nervebetennelse/karpaltunnel syndrom) som gjør at jeg bruker sterke, som jeg blir slått ut av. Det beste hadde nok vært å kansellere turen helt. Det er bare at HELE familien reiser pga en begivenhet som det er viktig at vi reiser for. Hadde det vært en vanlig ferie, hadde vi kansellert. Problemet er ikke turen som helhet, da jeg kommer til å få all den roen jeg trenger, og kun være med på ting som jeg orker. Problemet er selve turen, at jeg skal reise med min datter på 9 år alene, og nå er jeg bekymret for at jeg ikke kommer til å kunne ta vare på henne, når smertestillende slår meg helt ut. Vurderer derfor flere muligheter. Reise som planlagt - og håpe at ting går greit Flytte reisedato en uke før for meg og min datter - til den datoen min mann har bestilt turen, slik at jeg kan overleve turen, og ikke tenke på henne, da hun da er med pappaen sin. Min mann flytter reisedato en uke etter til datoen vi skal reise - for å ta vare på vår datter. Min datter alene flytter reisedato til dagen pappa reiser - så reiser jeg alene. Er dette noe forsikringsselskapet kan bidra med, eller er eneste mulighet å avbestille og bestille for egen regning. Det er sykdom som er årsak til denne endringen. Å få legeerklæring for dette er ikke noe problem, da legen har allerede sagt at han kan skrive legeerklæring for avbestille reisen. Noen forslag? Kan jeg avbestille reisen i sin helhet ved hjelp av legeerklæring, og re-bestille med pengene jeg får av forsikringsselskapet. Anonymkode: 7a93b...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå