AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Vet ikke om dette er på riktig topicsted men prøver.. ja, hva syntes dere om tattovering? som dekker hele overarmen (til albuen) spørs hva det er for noe selfølgelig, men la oss si det er noe som er pent "tegna" som passer på armen er det ja eller nei ? stygt eller fint? Anonymkode: fcd79...a3e
Haugenjenta Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Jeg har full sleeve, så jeg er for det, men det kommer veldig an på arm og motiv. Ikke alt er like pent, men jeg er av den oppfatning om at man selv er fornøyd, så er det det viktigste 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Det kommer helt an på personen og om han/hun kler det. Jeg syns for eksempel ikke at Therese Nielsen kler sleeve. Ser veldig malplassert ut på henne, hun ser ut som en glamourmodell og plutselig ka-pow, tattoo. Ser for meg tatoveringer kun på enten rockabilly folk eller rocka folk, punkere, bikere osv. Anonymkode: b289f...eb4
BeautyBox Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Det som er viktigst er jo selvsagt at man er fornøyd selv, men helt ærlig hva jeg synes så er det ikke noe pent. Jeg liker heller ikke at det er blitt en trend at så mange jenter skal ha sleeve, virker som mange tar det fordi de ser jenter på instagram har det og så tenker de at det er kult. Dere med sleeve - ikke angrip meg, jeg snakker ikke nødvendigvis om dere, men at det virker som mange unge jenter gjør det på nettopp dette grunnlaget.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Synes det er kult og det er en fin måte å uttrykke seg selv på (om man tar noe man liker/noe som betyr noe da, og ikke bare en trendy tatovering). Tatoveringer er blitt såpass eksponert nå at jeg ikke synes det bare er for alternative mennesker lenger. Det er noe for alle og det finnes så mange forskjellige måter å gjøre det på. Er ikke sånn kjempeglad i trend-tatoveringer (tribal, stjerner, piler, kinesiske tegn, fugler, etc.) da jeg mener det er uinspirert og kjedelig - man burde legge litt mer tanke i noe som skal være på kroppen for alltid, og ikke ta noe bare fordi det er "inn." Men mener også at folk skal få gjøre som de vil. Har forøvrig en del tatoveringer selv. Anonymkode: b4705...ee7
Sumire Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Synes det kan se stilig ut, men er ikke noe for meg personlig. Tror aldri jeg hadde funnet et motiv jeg kunne blitt fornøyd med resten av livet.
Gjest Enhjørning Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Kommer helt an på personen. Jeg synes det er fint på noen Har selv ingen tattoveringer og har heller ikke planer om det.
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Som nevnt over så spørs det veldig på motiv og om vedkommende kler det. Selv syns jeg at en menn med full sleeve og som har muskler pleier å se bra ut. Har ikke sett noen kvinner med det på ekte, men har sett bilder, og mange er fine Ønsker meg selv en liten tattoo, en tør ikke ta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå