Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har vært prøvere i 1,5 år (har 1 barn fra før). Ble gravid for noen mnd siden, men mistet i uke 8. Har tidligere tatt EL tester (strimmel) fra dag 10 i syklusen og fram til den er negativ (etter positive tester). Får da alltid mensen 14 dager etter den har blitt negativ. Har vanligvis uregelmessige sykluser, derfor jeg bruker EL tester.

Denne syklusen har jeg ikke hatt disse testene, men clearblue advanced dobbelhormon indikator.

Fikk "smil" fjes (fruktbar) på dag 17 av syklusen, og fikk EL slim samme dag. Jeg tok ikke fler tester, men hadde EL slim på dag 17-21. Så fikk jeg plutselig noe EL slim på dag 23 (så kun 1 gang). Hadde sex annenhver dag i denne perioden.

Nå er jeg usikker på når jeg skal ha mensen. Har tatt gravidtetstest i dag, men den er negativ... Får som regel alltid ømme pupper ca. 1 uke etter EL (+/-), men det kom ikke før i dag....! Er nå på dag 32 i syklusen og er helt forvirret.... Jeg ville tro at jeg f.eks skulle få mensen i dag/i morgen, men det finnes ikke noe tegn etter den (brun utflod m.m).

Jeg er så forvirret og har mistet litt "kontroll" da jeg ikke har tatt de vanlige billige strimmeltestene. 

Har lest på nett at EL er siste dag med EL slim, så det vil da indikere at jeg kun er på 9 DPO. (evt. 11 DPO hvis man ser på dag 17-21, der 21 er siste dag).

Noen tips/erfaring her?! 

Anonymkode: f0033...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden du mistet? Blir ofte litt krøll etter det. 

Men, 14 dager etter negativ EL test vil jo være i disse dager etter testingen du har gjort. Og hvis du kanskje får sen positiv denne runden, så er jo ikke håpet ute enda?

Skrevet

Ikke stress med det. Med såpass hyppig sex har dere garantert truffet EL. Hvor lange sykluser pleier du å ha? Er det lengre enn 32 dager, så kan det hende denne syklusen også var lengre.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg testet med g-tester hver 3. dag eller bare ventet på mensen.

Skrevet
Den 2.2.2016 at 12.38, Enamorada skrev:

Ikke stress med det. Med såpass hyppig sex har dere garantert truffet EL. Hvor lange sykluser pleier du å ha? Er det lengre enn 32 dager, så kan det hende denne syklusen også var lengre.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg testet med g-tester hver 3. dag eller bare ventet på mensen.

Takk for tips!

Rundt EL har vi minst sex annehver dag i 1-1,5 uke. (bruker vanligvis EL tester så vet alltid når jeg har det - stemt i over 1 år). Men denne gangen hadde vi sex annenhver dag rundt EL slim, og ellers 2 ganger uken etter (pga. sykdom). 
Fortsatt ikke fått mensen, og ikke noe positiv test, så jeg får vente og se....! 

Er nå 11 dager siden jeg sist hadde noe EL slim...! 

- TS

Anonymkode: f0033...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...