AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Vi har ikke møtt hverandre en gang enda. Har skrevet med hverandre siden sommeren 2015. Har god kontakt, kjemi og gode interesser som treffer. Jeg kjenner at jeg lengter etter å møte han. Han ønsker å møte meg også. Men vi er begge ganske aktive i helgene så det er noen uker til det passer. Han er kjekk, har fast og stabil jobb og og eier hus og har gode venner rundt seg. Er virkelig ingenting jeg har reagert på. Gleder meg så mye til og møte han. Men burde jeg få telefon nummret hans, burde jeg gi han mitt. Prate i telefon. Jeg er veldig sjenert av meg når det kommer til det å prate fysisk med stemme med noen nye folk. Så hva bør jeg gjøre de neste ukene før vi treffes? 😀 Anonymkode: 087ce...2e8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Du bør ikke ha for høye forhåpninger før dere møtes, men man blir kjent på en annen måte på telefon enn nett så jeg ville gitt han nr mitt og bedt han ringe meg en dag Selvom du tenker at det er flaut så går det seg fort til, og et tema fra noe dere har snakket om på nett er jo en fin icebreaker om samtalen skulle gå i stå. Lykke til! Anonymkode: b00b6...c59 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du bør ikke ha for høye forhåpninger før dere møtes, men man blir kjent på en annen måte på telefon enn nett så jeg ville gitt han nr mitt og bedt han ringe meg en dag Selvom du tenker at det er flaut så går det seg fort til, og et tema fra noe dere har snakket om på nett er jo en fin icebreaker om samtalen skulle gå i stå. Lykke til! Anonymkode: b00b6...c59 Takk for svar. Jah jeg vet jeg må ikke ha for høye forhåpninger. Jeg bare synes det er så spennende og har ikke følt meg slik på flere år. Vi har utvekslet telefonnr. I kveld. Lurer på når jeg skal ringe han. I morgen ? Tenk om jeg ikke liker stemmen hans? Tenk om vi ikke finner noe å prate om. Huttetu nå sviver det mange tanker her. 😄😊 Anonymkode: 087ce...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå