AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Hei! I dag tok jeg en graviditetstest, Apotek 1 sin test først. Testen var rosa i over 10-12 minutter, og jeg syntes jeg kunne skimte en svaaaaaak strek. Derfor valgte jeg å kjøpe en digital, slik at jeg slapp å tyde streker og farge. Ivrig som jeg er tok jeg den med en gang etterpå, og resultatet ga meg overhodet ingen hjelp. Den blinket frem og tilbake (se bilder) i 15 min til skriften på skjermen forsvant. Det ser ut som testen er utført feil/ testen er dårlig, men jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke. Noen som har opplevd samme resultat? Var dere gravide/eller ikke? Jeg tar en ny test i morgen tidlig. Blir jo helt gal.... Anonymkode: ef04d...485
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Aldri opplevd selv, men er nok noe galt med testen. Hvis du tar den med til apotek eller tar kontakt med produsenten får du nok en ny gratis Anonymkode: d7b52...0b7
Mamma31 Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Har brukt disse tidligere, og de fingerte bra. Er nok som anonym over meg sier - er nok noe feil på testen. Ta de med tilbake til apoteket, og spør om å få byttet dem i nye. Ta med bildene så de kan se "bevis" Lykke til! Håper spiren sitter!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Feil på testen, den kan ikke fortelle deg noe som helst dessverre... Ta den med til apoteket, så får du en ny Anonymkode: 54ae3...047
LempikasPromise Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Testen er ødelagt ja, håper du får byttet til ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå