Xina Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 Vil dere se brudekjolen min?? Det ble en to-delt Lilly Kjole.Den er sååååå fin.Denne passet helt perfekt på iallefall.Jeg kan faktisk ta av meg litt også da overdelen er korsett. Den henger nå oppe i 2 etasje.Er stadig oppe og ser på den,så jeg er nesten redd jeg skal se den i stykker jeg Kjøpt meg slør,tiara og smykker også. Her kan de som vil se bilder: Brudekjolen forann Brudekjole bak Tiara Smykkene
Lullu Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Du blir nok utrolig flott i dette ja! Nydelig!
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Helt etter min smak - kjempefin. Hvor mye måtte du gi for den?
Xina Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2004 Helt etter min smak - kjempefin. Hvor mye måtte du gi for den? Takk :-) Jeg fikk den for 4000,- uten underskjørt da jeg har underskjørt.Fikk søt lita veske og slør med på kjøpet. Kjolen er brukt en gang,men er som ny.
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2004 #8 Skrevet 13. oktober 2004 Vakker kjole og nydelige smykker! Du kommer til å bli så fin! :hjerter2: K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå