Gå til innhold

Spørre om pengene mine tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr i London hvor jeg studerer for tiden. Det begynner å bli seriøst og han skal være med til Norgen i februar. Jeg la ut for flybilletene for oss, det var ryanair så ikke dyre billetter i det hele tatt, 500 kr. Men for en student er det jo litt da.. Og jeg syns det er så kleint å spørre om å få tilbake pengene. Jeg har allerede sagt det en gang og han sa han skulle ta ut til meg.. Dette når han skulle få lønn. Nå har han fått det og fortsatt ikke tatt ut til meg.. Er det ok å spørre igjen om han kan ta ut til meg? 

Anonymkode: 34851...0d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du spørre om pengene igjen. Er han fra London? 500 kroner for briter er mye mer enn hva 500 kroner er for nordmenn, med tanke på hva de tjener i timen.. 

Anonymkode: 93efe...b23

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan du spørre om pengene igjen. Er han fra London? 500 kroner for briter er mye mer enn hva 500 kroner er for nordmenn, med tanke på hva de tjener i timen.. 

Anonymkode: 93efe...b23

Ja han er fra London og jobber fulltid. 

Endret av Uoask
Skrevet
2 timer siden, Uoask skrev:

Ja han er fra London og jobber fulltid. 

Koster billetten hans 500,- så skal du ha 500,- av han. Du har jo bare lagt ut for han, i den forventning at han betaler for den selv?

Jeg hadde spurt en gang til, ellers kommer du bare til å gå og irritere deg. Spesielt siden du er student og han jobber fullt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...