Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff.. Blitt kjent med en flott mann, men jeg reagerer på spermen hans. Etter vi har hatt sex og han har kommet inn i meg, så svir det som bare fy, og det klør og svir i mange dager.

jeg har hatt sex med ca 20 stk og jeg har aldri reagert på sæd før! Noen tips? 

Anonymkode: fcd67...967

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff.. Blitt kjent med en flott mann, men jeg reagerer på spermen hans. Etter vi har hatt sex og han har kommet inn i meg, så svir det som bare fy, og det klør og svir i mange dager.

Kanskje det er derfor det klør.

Anonymkode: eb4f4...29d

• Liker 13
Skrevet

Først må du sjekke ut om du kan ha noen underlivssykdommer, som gjør at du får slike problem. Hvis det ikke er det, så er vel kondom løsningen, da får du ikke sæd på deg. Eller en annen mann :(

• Liker 2
Skrevet

Kondom.

Anonymkode: bb401...e36

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 35 år gammel, og ja, jeg har hatt ca 20 sexpartnere i løpet av livet. Helt normalt det vel.. Jeg har ingen sykdommer. Testet meg for ca 6 mnd siden, og jeg har ikke hatt noen andre etter det. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 35 år gammel, og ja, jeg har hatt ca 20 sexpartnere i løpet av livet. Helt normalt det vel.. Jeg har ingen sykdommer. Testet meg for ca 6 mnd siden, og jeg har ikke hatt noen andre etter det. 

Det fins andre sykdommer i underlivet enn kjønnssykdommer, så at du har testet deg for 6 mnd siden betyr ikke at du ikke kan ha en infeksjon, eller sopp i underlivet. 
Sjekk med lege før du drar konklusjoner. 

Anonymkode: 6d585...fab

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:natti:

Anonymkode: c7d8b...bd1

• Liker 5
Skrevet

Kan være at pH balansen i hver deres bakterieflora er så forskjellig at det blir kjemisk kræsj. Hør med legen. Ps 20 partnere er ikke mye til å være 35 år, dagens ungdom er oppe i det antallet før de har fullført russetida. Sex er sex 

Anonymkode: ca7b2...3ec

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde det samme med eksen min. Ikke nok med at det sved og klødde, jeg har aldri hatt soppinfeksjon så hyppig som etter vi ble sammen, og jeg fikk celleforandringer i tillegg. Mulig det var kroppskjemien vår som var kræsj. 

Anonymkode: f3433...58a

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også hatt det problemet, bare ikke så ille. Hvis jeg får sperm på kroppen og det blir liggende blir det rødt og sårt der. Pleier å skylle vagina med kulturmelk eller yoghurt etter sex, det hjelper med en gang. Fikk tips om dette fra legen.

Anonymkode: 6b1ca...d24

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt at det kan forekomme at kvinner kan være allergisk mot en manns sæd, men ikke den neste, men at det visstnok skal være sjeldent. Tror jeg ville snakket med legen uansett.

Anonymkode: 8af1f...44d

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han har underlivssopp? Sopp i underlivet smitter jo, så menn kan ha det like gjerne som kvinner, bare at menn får ingen symptomer. Kløe og svie er jo typisk symptomer på underlivssopp. Boots apotek har en sånn selvtest, så du kan teste selv uten å gå til lege. Om det viser seg å være det, så må dere ta en kur begge to.

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde det samme med eksen min. Ikke nok med at det sved og klødde, jeg har aldri hatt soppinfeksjon så hyppig som etter vi ble sammen, og jeg fikk celleforandringer i tillegg. Mulig det var kroppskjemien vår som var kræsj. 

Anonymkode: f3433...58a

Men tok eksen din noen gang en soppkur? Ellers har vel han bare smittet deg igjen og igjen... :-/

• Liker 3
Skrevet

Test deg på nytt - kan være at han (din nåværende) har smittet deg med et eller annet.

• Liker 2
Skrevet

Det problemet hadde jeg med eksen og. Varte ikke lenge for å si det sånn :-/ tror jeg rett og slett bare reagerte på spermen HANS! Og det vAr ikke sopp, da hadde jeg jo fått infeksjon i dagene etter også. Det svidde som et he****  i par-tre timer etter sex, så var det borte.. Frem til neste gang han kom inni meg. Super plagsomt! 

Anonymkode: 879cf...c25

• Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt totalt to menn som jeg ikke tåler spermen på. Så vi måtte ha sex med kondom. Ble sår, og svie. Ingen sykdommer, ikke sopp (men det kom hvis jeg hadde sex uten kondom). Rett og slett tålte ikke kroppen min hans kroppsvæske.

Anonymkode: 20d62...813

• Liker 1
Skrevet

Gå til legen begge to og forklar problemet. Ta masse tester for å utelukke sykdommer og sopp osv.  Jeg reagerer på spermen hans noen ganger. Tror det er pga ph som legen sa. Og at type såpe han bruker. Jeg kan jeg hovne opp og  det svir et par timer etterpå.  Reagerer på billig håndsåpe på hendene med kløe bl.a.  Enkelte wc papir også faktisk.  Det er ikke uvanlig at noen reagerer på spermen til sexpartnere. 

Anonymkode: fd1c2...b8f

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry men.....:laugh:

Skrevet (endret)

Jeg vil bare si at det skjedde også med meg og min mann når vi først ble sammen.  Det gikk over eventuelt - nei ingen sykdommer...og ingen av oss hadde mange partner fra før.  Vi har nå vært sammen i MAAAAAANGE år - så kan være at det går over for deg også.  

Endret av IamGroot
Skrevet

Kan han spise noe du er allergisk mot?

Anonymkode: 8efa2...2da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...