Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg blir veldig glad for tips angående pudder og solpudder. Jeg har nettopp kjøpt "bare minerals foundtaion powder" og "the balm" sitt mørke solpudder. På meg er disse produktene forferdelige. Pudderet skinner i ansiktet mitt og solpudderet får meg til å se skitten og ujevn ut. Uansett hvor lite jeg bruker av det, så får jeg ikke den looken jeg pleier. 

Tips til pudder og/eller solpudder?

Endret av emer
Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet
50 minutter siden, emer skrev:

Jeg blir veldig glad for tips angående pudder og solpudder. Jeg har nettopp kjøpt "bare minerals foundtaion powder" og "the balm" sitt mørke solpudder. På meg er disse produktene forferdelige. Pudderet skinner i ansiktet mitt og solpudderet får meg til å se skitten og ujevn ut. Uansett hvor lite jeg bruker av det, så får jeg ikke den looken jeg pleier. 

Tips til pudder og/eller solpudder?

Skjønner hva du mener med bahama mama-bronzeren. Selv bruker jeg Too Faced Chocolate Solei. Den får du i flere farger, så du kan velge en litt lysere så du ikke ser skitten ut. Har prøvd The Balm Bahama Mama, og synes jeg blir fort "skitten" av den, men ikke med Too Faced. Er heller ikke for orange, og er selvfølgelig matt. Prøv en mattifying primer for å matte ned pudderet du synes skinner. Blotting Papers/sheets vil også hjelpe med å fjerne gjenskinn i ansiktet du ikke ønsker. Har du veldig oljete hud?

Skrevet
5 timer siden, Holititten skrev:

Skjønner hva du mener med bahama mama-bronzeren. Selv bruker jeg Too Faced Chocolate Solei. Den får du i flere farger, så du kan velge en litt lysere så du ikke ser skitten ut. Har prøvd The Balm Bahama Mama, og synes jeg blir fort "skitten" av den, men ikke med Too Faced. Er heller ikke for orange, og er selvfølgelig matt. Prøv en mattifying primer for å matte ned pudderet du synes skinner. Blotting Papers/sheets vil også hjelpe med å fjerne gjenskinn i ansiktet du ikke ønsker. Har du veldig oljete hud?

Pudderet er skinnende i seg selv. Den skinner med en gang jeg tar den på huden. Jeg prøver jo å matte ned i øyekroken osv hvor jeg har påført concealer, så skinner det istedenfor.
Jeg har heller tørr enn oljete hud, så er ikke det som er problemet.
Er det noe pudder du liker som du vil andbefale? 

Skrevet

Bruker du solpudderet som solpudder eller som contour pudder?

Skrevet
5 timer siden, Holititten skrev:

Signerer virkelig denne! Du får ikke tak i bedre solpudder enn Too Faced sitt. Jeg har sverget til det i flere år. Matt pudder som er fantastisk å jobbe med, bare så synd man ikke får tak i det i Norge lenger.

Skrevet

Har samme problem med den Bahama Mama bronzeren. Den har fått veldig mye skryt så hadde ganske høye forventninger. Men jeg bruker Too Faced Chocolate Soleil, som en nevnte over. Veldig fornøyd med den:)

Anonymkode: 139b2...cd1

Skrevet

Jeg brukte det sjokoladepudderet i ca. 4 år, men følte jeg kunne se litt skitten ut av og til. Nå vet ikke jeg hvordan du vil ha det, men jeg er mer glad i å ha glød enn å se veldig matt ut. Jeg bruker to solpuddere fra Mac (Mineralize skinfinish), enten Give me sun eller Global Glow :) Veldig glad i de, og det skal mye til før du ser skitten ut. :)  (kan tho ikke brukes til contouring, men veldig fint å ha det "over")

Skrevet
Den 1. februar 2016 at 20.20, O.G. skrev:

Bruker du solpudderet som solpudder eller som contour pudder?

Jeg bruker pittelitt i hele ansiktet og for å få farge i kinnene (istedenfor blush). IKKE contour.

Gjest Enhjørning
Skrevet

Jeg er kjempeglad i solpudderene fra Guerlain. Litt stiv pris, men jeg føler det er verdt det og de varer i evigheter. De har både med og uten skimmer og mange fargenyanser :) 

Skrevet
3 timer siden, emer skrev:

Jeg bruker pittelitt i hele ansiktet og for å få farge i kinnene (istedenfor blush). IKKE contour.

Ok.

Gjest hockeyfrue
Skrevet
3 timer siden, Enhjørning skrev:

Jeg er kjempeglad i solpudderene fra Guerlain. Litt stiv pris, men jeg føler det er verdt det og de varer i evigheter. De har både med og uten skimmer og mange fargenyanser :) 

Signerer denne! Jeg elsker solpudderne fra Guerlain, de er virkelig verdt hver eneste krone. De finnes i mange fargenyanser, så jeg anbefaler deg å få hjelp til å finne den riktige nyansen for deg. Med solpudderet fra Guerlain kommer du ikke til å se skitten eller unaturlig ut, du kommer til å få en flott, naturlig glød! 

Skrevet

Som solpudder er det nok best å gå for et varmt pudder og ikke et pudder med kalde toner, da det er lettere å se skitten ut. Too Faced Chocolate Soleil er jo en klassiker og slår aldri feil, jeg bruker også dette mye. NARS Laguna og Benefit Hoola er også flotte. 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med pudderet til Isadora.

Anonymkode: 79fe6...471

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Kanebo sitt pudder :)

Solpudder har jeg ikke brukt på lenge, men likte godt Isadora sitt. 

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med gloMinersls Pressed Base (pudder) og bronzeren deres i fargen Sunkiss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...