Ardenus Skrevet 2. februar 2016 #21 Skrevet 2. februar 2016 Han er sjenert og tørr ikke innrømme diverse fantasier, eller ikke vet enda, men bare fortsett med tunge og finger du, kjøp en liten vibrator, eventuelt så har du en fra før som du bruker selv. Når det gjelder deg og din anal nytelse, når han er naken og har slapp pikk, prat med ham om han liker analsex med deg, enten en finger, tunge, kuk.. så ser du fort reaksjonen hans blir han steinhard har du svaret (delvis) Han høres bare veldig sjenert ut, gi han tid, men fortsett som du gjør :D Du høres helt konge ut i senga, keep it up!
Gjest Coolaid Skrevet 2. april 2016 #23 Skrevet 2. april 2016 Menn er like ulik som kvinner. Det er forskjellig hva vi liker, noen ganger vet vi ikke hva vi liker før vi har prøvd det eller nærmer oss det, seksualiteten utvikles sammen med en partner. Det er garantert at kjæresten din liker det du gjør - akkurat det trenger du ikke å lure på. Har ikke lest hele tråden her men er skråsikker på at ordet "homo" eller lignende kommer til å dukke opp, det er bare å blåse i. Fortsett med å gjøre dette med kjæresten din, han er kjempeheldig som har en så åpen og spennende kjæreste som deg.
Gjest Coolaid Skrevet 2. april 2016 #24 Skrevet 2. april 2016 Den 31.1.2016 at 14.15, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt.... Jeg er selv mann og for meg begynte det på samme måte som det ts beskriver her; dama ga meg finger i rumpa mi og etter hvert dildo og strap on. Men jeg får bare mer og mer lyst på å kjenne en levende stiv en der bak også. Jeg fantaserer mer og mer om menn og homsesex! Anonymkode: 83dc1...66b Ja så hva? Det er ikke utslagsgivende at du liker analkos, for at du har en seksuell tiltrekning til menn og homosex, Seksuell legning er ikke et resultat av seksuell praksis, men noe som ligger i oss, som enten aksepteres eller undertrykkes. Dersom du er homo så hadde det vel kommet frem uansett hva du liker å gjøre med dama.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #25 Skrevet 23. april 2016 En finger eller 2 i rumpa, er vel noe alle menn liker. Men aldri vil spørre om. Bare funk fingeren, og stikk den opp. Det er deilig, han kan til og med komme uten at du berører penis. Når den kommer, kommer mye mer. Og det er veldig god helsegevinst i å stimulere prostatakjertelen. Han vil like deg mye mer, siden du gjør dette. Spesielt når du samtidig suger pikken. Bare positive ting her. Anonymkode: 78bab...300
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #26 Skrevet 23. april 2016 Hadde hatt stor glede av å ha prøvd en finger eller 2 bak, men jeg tror fruen ikke hadde vært med på morroa. Har prøvd å hintet/fleipet litt på akkurat det, men hun avfeier det på en måte ganske fort desverre. Anonymkode: 28cb8...64e
Gjest lipgloss Skrevet 23. april 2016 #27 Skrevet 23. april 2016 syns det høres ut som dere har det bra i sammen,eneste jeg reagerer litt på er at han ikke vil kysse deg etterpå,tenker at når han liker å bli slikket bak og forventer det av deg må han også kunne kline med deg etterpå,blir litt rart visst ikke
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #29 Skrevet 23. april 2016 4 minutter siden, Kristiansand123 skrev: Er du dame eller mann? Tror vedkommende er mann av kjønn. Anonymkode: 5b8af...88e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå