AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Jeg og kjæresten min har vært sammen i rundt et halvt år. Vi har nylig begynt å eksprimentere mer, blandt annet anal-lek på han. Han er uerfaren i senga, og ikke gjort slike ting tidligere. Vi har tidligere "tullet" med at jeg skal leke med han der bak, men aldri gjort noe mer serøst ut av det. Her om dagen tok jeg på han, og plutselig beveget jeg meg lengere ned mot rumpa hans, og til min overaskelse og glede spredde han bena. Jeg tok tak i det ene benet hans og spredde de mer, før jeg begynte å leke meg rundt rompa hans. Jeg merket at han likte det, og ba om glidekrem. Når jeg fikk glidekrem tok jeg meg mer inn i åpningen hans, og han "Dyttet" til å med rumpa mot fingeren min, for at jeg skulle komme dypere inn. Han kom inni munnen min mens jeg sugde og fingret han. Dette ga mersmak, for å si det mildt. Jeg vil gå forsiktig frem med dette, da jeg ikke vet hva som blir "for mye" av det gode. Men det virker som om han også liker det, da jeg igår tok på han, og han spredde bena igjen.. Jeg tok på han der nede, før det endte opp med at jeg rimmet han... Igjen ble han stein hard, og kom. Han sa det var kjempedeilig. Jeg merker at han er usikker. Når jeg spørte om å rimme han sist var han veldig; "da får vi ikke kysset, og det er litt lame", og ga utrykk for at han ikke var så keen. Når jeg da ikke spørte mer tok det ikke mange minuttene før han sa noe som "Det går jo bra å ikke kysse heller da.. kanskje vi skal prøve?", og han ble stein hard når vi pratet om det. Jeg vil eksprimentere mer med dette!! Jeg har bare lyst å legge han på magen, daske han på rumpa, og leke med han. Stikke tunga mi langt inni rumpa hans.. Men hvordan vet jeg hva han vil? Det kan sies at jeg har mye mer erfaring seksuelt enn hva han har, og dermed kanskje har mye mer kinky fantasier.. Jeg har gikk utrytt for ganske drøye fantasier, mens han ikke engang vet hva han vil.. (Han vil hvertfall ikke inrømme hva han vil). Del gjerne deres erfaringer og tanker rundt rumpe-lek på hetero menn, og gi meg gjerne tips til hvordan å vite om han vil mer? Hva kan jeg gjøre for å teste vannet litt? Er det en ide og sende en slags sms for å "hype" han litt idag og se hvordan han reagerer? Del gjerne også deres første erfaringer fra dere ble lekt med der bak :-) Anonymkode: d3b2b...b0c 1
la.champ Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Du skulle vært dama mi! Jeg syns det er deilig, er jo bare å prøve seg frem under akten, litt og litt, spør underveis om det går greit. 2
LiseOslo Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 For meg (og med min erfaring med anallek på menn) så høres det ut som han egentlig vil mer, men trenger litt tid på å slå seg løs. Få han til å skjønne at du liker det, og det er helt OK å gjøre sånt. Mange menn frykter at de blir sett på som homo fordi de liker analkos (hvilket selvfølgelig er bare tull). Tror kanskje det kan være et poeng å få han til å forstå at han ikke er noe mindre mann selv om han liker anal. Prøv deg fram. Det er jo åpenbart at han liker det veldig godt. Gå litt lenger hver gang dere har sex. Litt dypere inn, kanskje en finger til. Kanskje introdusere en dildo. Hvis gjerne at du liker analsex på deg selv også (hvis du gjør det da) 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Det kan være litt "skummelt" å gi mannen din finger og ting og tang bak, ts. Han liker det tydeligvis kjempegodt.... bedre og bedre kanskje. Han kan fort bli homo av dette her! Anonymkode: 83dc1...66b 2
LiseOslo Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det kan være litt "skummelt" å gi mannen din finger og ting og tang bak, ts. Han liker det tydeligvis kjempegodt.... bedre og bedre kanskje. Han kan fort bli homo av dette her! Anonymkode: 83dc1...66b Tull og tøys! Menn blir ikke homo av en finger bak. Heterofile har like mange nerver og like mye prostata som homofile, så det er like deilig for alle menn. 3
Gjest roxz Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 (endret) Dette liker han vettu!! Endret 1. februar 2016 av roxz
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Jeg tror han har litt problemer med å innrømme hva han egentlig tenker om det ja. Jeg spørte om han likte det, men han ble litt småbrydd over spørsmålet. Han sa han likte "nesten" alt, uten å si noe mer om hva han likte eller ikke. Han ville ikke prate noe mer om det på SMS. Jeg tok den feige løsningen og sendte en melding.. Er ikke lett å skulle gi for mye utrykk for at jeg likte det heller.. Hva gjorde dere i begynnelsen av slik lek? Hvordan tenkte dere og hvordan gikk dere frem? Snakket dere om det mye? Ønsker erfaringer både fra menn og kvinner Anonymkode: d3b2b...b0c
Elefantenirommet Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 Høres ut som om det bare er å fortsette som dere gjør, prøve ut litt etter litt. Tydelig at han liker det. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, LiseOslo skrev: 1 time siden, LiseOslo skrev: Tull og tøys! Menn blir ikke homo av en finger bak. Heterofile har like mange nerver og like mye prostata som homofile, så det er like deilig for alle menn. Vet ikke helt.... Jeg er selv mann og for meg begynte det på samme måte som det ts beskriver her; dama ga meg finger i rumpa mi og etter hvert dildo og strap on. Men jeg får bare mer og mer lyst på å kjenne en levende stiv en der bak også. Jeg fantaserer mer og mer om menn og homsesex! Anonymkode: 83dc1...66b 4
LiseOslo Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror han har litt problemer med å innrømme hva han egentlig tenker om det ja. Jeg spørte om han likte det, men han ble litt småbrydd over spørsmålet. Han sa han likte "nesten" alt, uten å si noe mer om hva han likte eller ikke. Han ville ikke prate noe mer om det på SMS. Jeg tok den feige løsningen og sendte en melding.. Er ikke lett å skulle gi for mye utrykk for at jeg likte det heller.. Hva gjorde dere i begynnelsen av slik lek? Hvordan tenkte dere og hvordan gikk dere frem? Snakket dere om det mye? Ønsker erfaringer både fra menn og kvinner Anonymkode: d3b2b...b0c Hvis det er sånn at han har problemer med å innrømme at han liker det: Skal du få han til å slappe av må dere snakke om det. Fortell ham at du liker og tenner på å gjøre det. Kanskje si til ham noe sånt som at du synes det er mandig med menn som greier å slå seg løs og innrømme at de liker denslags. La han også leke med deg bak, så analkos blir en naturlig del av sexen. Ellers blir det bare "en veis" og det er mulig at det stresser ham litt.
LiseOslo Skrevet 1. februar 2016 #11 Skrevet 1. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt.... Jeg er selv mann og for meg begynte det på samme måte som det ts beskriver her; dama ga meg finger i rumpa mi og etter hvert dildo og strap on. Men jeg får bare mer og mer lyst på å kjenne en levende stiv en der bak også. Jeg fantaserer mer og mer om menn og homsesex! Anonymkode: 83dc1...66b Du ble i så fall ikke bi eller homo av å få en finger opp bak. Det kan være at du bare har lyst til å eksprimentere litt, eller at du faktisk er bi eller homo. Det var du i så fall før dama di fingret deg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #12 Skrevet 1. februar 2016 Hvorfor vil du stikke tunga inn i rumpa hans? Enig i at det å bruke fingrene kan være spennende. Anonymkode: 76720...af7 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #13 Skrevet 1. februar 2016 1 minutt siden, LiseOslo skrev: Du ble i så fall ikke bi eller homo av å få en finger opp bak. Det kan være at du bare har lyst til å eksprimentere litt, eller at du faktisk er bi eller homo. Det var du i så fall før dama di fingret deg. Du har kanskje rett. Jeg tror faktisk jeg har vært bi lenge. Anonymkode: 83dc1...66b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #14 Skrevet 1. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du stikke tunga inn i rumpa hans? Enig i at det å bruke fingrene kan være spennende. Anonymkode: 76720...af7 Haha, ja spør du meg spør jeg deg. Ble bare sykt kåt av at han lot meg gi han forbudt nytelse:)) Anonymkode: d3b2b...b0c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #15 Skrevet 1. februar 2016 18 minutter siden, LiseOslo skrev: Hvis det er sånn at han har problemer med å innrømme at han liker det: Skal du få han til å slappe av må dere snakke om det. Fortell ham at du liker og tenner på å gjøre det. Kanskje si til ham noe sånt som at du synes det er mandig med menn som greier å slå seg løs og innrømme at de liker denslags. La han også leke med deg bak, så analkos blir en naturlig del av sexen. Ellers blir det bare "en veis" og det er mulig at det stresser ham litt. Det var en god ide vi har snakket litt om analsex på meg, men ikke kommet noe lenger. Han elsker rumper, men har tydeligvis ingen analfetish. Synes det er litt rart? Men skal definitivt ta opp temaet om å prøve analsex på meg Anonymkode: d3b2b...b0c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #16 Skrevet 1. februar 2016 Er det bare meg som ikke opplever dette som noe oppsiktsvekkende? Jeg tror de fleste heterofile menn i faste forhold gjør dette fra tid til annen, akkurat som kvinner. Jeg hadde vel igrunnen ikke gjort så mye mer enn å inkludere det på samme måte som ved annen sex? Anonymkode: d26ed...54d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #17 Skrevet 1. februar 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som ikke opplever dette som noe oppsiktsvekkende? Jeg tror de fleste heterofile menn i faste forhold gjør dette fra tid til annen, akkurat som kvinner. Jeg hadde vel igrunnen ikke gjort så mye mer enn å inkludere det på samme måte som ved annen sex? Anonymkode: d26ed...54d Nei det er vel vanligere enn man skal tro men man vil jo trå forsiktig frem. Jeg aner ikke om han synes det var like turn on som meg.. HEhe Anonymkode: d3b2b...b0c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #18 Skrevet 1. februar 2016 Kan også legge til At jeg har prøvd å få han til å åpne seg seksuelt. Dessverre så svarer han "vet ikke" når jeg spør om seksuelle fantasier. Selv har jeg innrømmet bondage, bdsm og role play. Vil bare få han til å åpne seg opp litt, og eksperimentere med han Anonymkode: d3b2b...b0c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #19 Skrevet 1. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan også legge til At jeg har prøvd å få han til å åpne seg seksuelt. Dessverre så svarer han "vet ikke" når jeg spør om seksuelle fantasier. Selv har jeg innrømmet bondage, bdsm og role play. Vil bare få han til å åpne seg opp litt, og eksperimentere med han Anonymkode: d3b2b...b0c Ikke alle har spesifikke fantasier, men er like fullt med på det meste om det foreslås eller skjer. Kanskje han er sånn? Anonymkode: d26ed...54d
frk91 Skrevet 1. februar 2016 #20 Skrevet 1. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan også legge til At jeg har prøvd å få han til å åpne seg seksuelt. Dessverre så svarer han "vet ikke" når jeg spør om seksuelle fantasier. Selv har jeg innrømmet bondage, bdsm og role play. Vil bare få han til å åpne seg opp litt, og eksperimentere med han Anonymkode: d3b2b...b0c Du sa at han er uerfaren, så er ikke sikkert han vet hva han tenner på. Man må gjerne eksperimentere litt før man vet hva sine preferanser er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå