Gå til innhold

Venninne har fått barn, gave?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne som fikk barn for rundt tre uker siden, jeg var bortreist da men til helgen har jeg blitt invitert for å møte den lille skapningen. Er det vanlig å ha med seg en liten gave til babyen da? Isåfall hva, klær, leker?

Hilsen gutt 22

Anonymkode: 0f19e...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, anser det som ganske vanlig. Gi det du vil. Blomsterbukett, klær til barnet, en bamse, gavekort på kafé til mamma eller noe annet som er koselig for venninnen din å få. Ikke noen fasit her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips; sitter å se på reklamene som kom i posten i dag. Denne uken er det 40% på alle babyvarer hos Kid. De har mye fint til baby :)

Anonymkode: 6850d...7d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å gi bruksvarer slik som håndklær, kluter, klær, eventyr/sang-bøker osv. 
Ikke bamser, de er søte men det blir det fort veldig mye av, og de trenger ikke mye av sånt helt i starten uansett. :)

Et annet tips om du ender med å kjøpe klær; kjøp størrelse 62 eller over. Det er greit med litt klær som baby kan vokse inn i, man får ofte veldig mye i de minste størrelsene, og de vokser så fort at det skal godt gjøres å rekke å bruke alt! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanlig å ha med en liten ting til babyen. Et plagg eller en liten bamse eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanlig. Er det første barnet? Da står du mer fritt. Er det barn nr 2 eller lenger ned i rekka, så har de ofte en del utstyr fra før. Da ville jeg spurt hva de trenger først.

Anonymkode: f2487...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...