AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Tok en CB digital på fredag (IKM) som var negativ. Tok en ny test i dag som og var negativ. Jeg hev den i bosset, men når jeg kom hjem igjen etter barnehagelevering så så den sånn ut. Jeg hev den jo i bosset, så aner ikke hvordan den har lagt hvis det spiller noen rolle? Anonymkode: b03f1...0ea
Gjest Hjertesukk Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Har du regelmessig syklus, sånn at du vet med sikkerhet at IKM var på fredag? Kan være EL var senere enn du trodde og at CBD testen var tatt for tidlig. Mine tester viste strek først etter tiden var gått ut når jeg var 10-13 dpo (strips)ved IKM fikk jeg positiv test med CBD. Test på ny om du ikke får mensen ila noen dager
Gjest Hjertesukk Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 PS. Jeg syntes den ser positiv ut da den har tydelig rosafarge. Men jeg kjenner ikke til den type test du har brukt, og om den kan få sånn utslag etter tiden uten at HCG har vært tilstede.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Det der er i alle fall en positiv test Anonymkode: e263b...752
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Et øyeblikk siden, Hjertesukk skrev: Har du regelmessig syklus, sånn at du vet med sikkerhet at IKM var på fredag? Kan være EL var senere enn du trodde og at CBD testen var tatt for tidlig. Mine tester viste strek først etter tiden var gått ut når jeg var 10-13 dpo (strips)ved IKM fikk jeg positiv test med CBD. Test på ny om du ikke får mensen ila noen dager Siden jeg tok ut spiralen i august så har jeg kunne stilt klokken etter mensen. Alltid 30 dager og jeg får den alltid til samme klokkeslett (sånn ca). Jeg vet når EL var, så det er 18 dager siden EL. Anonymkode: b03f1...0ea
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 2 minutter siden, Hjertesukk skrev: PS. Jeg syntes den ser positiv ut da den har tydelig rosafarge. Men jeg kjenner ikke til den type test du har brukt, og om den kan få sånn utslag etter tiden uten at HCG har vært tilstede. Det var ikke noen bruksanvisning med den, men når jeg sjekket på nettet i ettertid så sto det 5-10 min. Jeg ventet kanskje i 2. Anonymkode: b03f1...0ea
Gjest Hjertesukk Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Daaa hadde jeg løpt og kjøpt en test på apoteket og testet i morgen tidlig :D
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Positiv CBD 😃 Anonymkode: b03f1...0ea 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Om testen er positiv etter tiden er gått ut kan den ikke stoles på. Du må ta ny test. Anonymkode: 8876c...6a6
Kjibba Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 (endret) Min såg slik ut, og den var positiv! Gratulerar (Men ta ein ny test for å vere sikker) Endret 3. februar 2016 av Kjibba
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #13 Skrevet 3. februar 2016 Testet positivt i går (digital) Anonymkode: b03f1...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå