Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får strøken hud, pene åpne øyne, fin munn. Problemet er når jeg skal vaske det av meg. Da er ikke huden like brun, blank og jevn. Ser betydelig trøttere ut. Hater at dette egentlig er slik jeg ser ut. Hvorfor klarer bare naturen å gi oss dårlige ting?

Anonymkode: 48374...04c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at vi skal få en sjanse til å forbedre oss selv, kanskje..

Skrevet

Føler med deg..

En ide er kanskje å bruke litt mindre sminke? Kanskje du på den måten blir mer og mer vant til hvordan du egentlig ser ut, og kontrasten blir mindre uten du føler deg styggere :) 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Sminke er ganske problematisk, ja. På den ene siden så synes jeg at folk som er så opptatt av eget utseende at de bruker sminke er teite, men på den andre siden er jeg så vandt med at alle damer går med sminke, så når jeg ser en uten så ser hun som regel stygg ut.

Skrevet

Kan du ikke bare la være å se deg i speilet når du fjerner sminken?

Skrevet
18 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Sminke er ganske problematisk, ja. På den ene siden så synes jeg at folk som er så opptatt av eget utseende at de bruker sminke er teite, men på den andre siden er jeg så vandt med at alle damer går med sminke, så når jeg ser en uten så ser hun som regel stygg ut.

Herr Heftig? Herr overfladisk og stygg.

Anonymkode: 3850a...c49

• Liker 3
Skrevet

Vi snakker overfladisk.....

Anonymkode: 78330...aeb

Skrevet
23 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg er sikker på at du hadde trengt litt foundation vennen.

Skrevet

du får bare akseptere at du er stygg under sminken. det er ikke som om det er et problem å være stygg

Anonymkode: f097c...d6e

• Liker 1
Skrevet
Den 1. februar 2016 at 18.14, Herr Heftig skrev:

Jeg trodde du var en ålreit type, etter å ha lest litt her inne. Den der kommentaren din gjorde meg trist og usikker. Hva faen er greia med sminke, vi ser jo ikke ut som folk, men dokker. helvete. 

Anonymkode: a066d...37f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...