AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Jeg hadde helt rett hårda jeg var barn. Krøller når jeg var veldig liten. Nå er det litt bølger, er 23. Mamma har mer bølger enn meg. Jeg vil ikke ha bølger! Syns ikke mamma har så særlig fint hår. Kan man ta tabletter/ gjøre noe for rett hår? Anonymkode: aa3d8...86a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Nei, du kan ikke ta "tabletter" for rett hår. Du kan rette det med rettetang eller føne det. Evt. la det gro lenger, da det antakelig vil bli slakkere. Anonymkode: 340c6...e1d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Ja, det er veldig vanlig at håret skifter tekstur gjennom livet og dette kan det være mange grunner til (medisiner, hormoner, graviditet etc.). Man kan desverre ikke fremkalle dette selv med piller, du blir nok nødt til å leve med det! Anonymkode: 11f61...4a6
Gjest earlgrey Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Ja, det er vanlig. Jeg ble født med nesten svart hår, var blond da jeg startet på skolen og siden VGS har jeg blitt mørkere og mørkere. Har alltid sagt at jeg er naturlig mørk blond, men nå sier jeg at jeg er naturlig lys brun
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Den Monday, February 01, 2016 at 9.03, AnonymBruker skrev: Jeg hadde helt rett hårda jeg var barn. Krøller når jeg var veldig liten. Nå er det litt bølger, er 23. Mamma har mer bølger enn meg. Jeg vil ikke ha bølger! Syns ikkea har så særlig fint hår. Kan man ta tabletter/ gjøre noor rett hår? Anonymkode: aa3d8...86a Tabletter for å få rett hår? Den var ny. En pille løser ikke alt her i livet. Håret endrer seg hele tiden, både av indre og av ytre påvirkning. Mest endret mitt hår seg etter flere cellegiftrunder. Nå er det krøller i tidligere pinnerett hår. Anonymkode: c1f34...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Veldig glad i mitt lange fyldige hår med naturlig fall i ( noen krøller her og der ). Ei venninne med helt rett hår er misunnelig på mitt fall, og jeg er glad jeg har det, og ikke rett hår! Jeg har hatt samme hår hele livet, og glad for det. Anonymkode: 0347e...92b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå