Gå til innhold

Når kommer mensen tilbake etter en medisinsk abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke siden medisinsk abort (5 uker gravid).Har 2 barn(den minste bare 1 år) fra før derfor vi til slutt var nødt til å ta det valget😢.Jeg angrer å sliter nu med depresjon og alt. Og lurer på når min mensen kommer tilbake. Har fortsatt blødninger fra aborten.Min mann sier best å vente ett år på baby nr 3.Men jeg vil så desperat bli gravid nu pga mitt savn etter min lille spire vi tok bort😢

Anonymkode: b2b55...690

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det gå litt tid nå, og slå deg til ro med at du gjorde det rette! Tenk på barna du har fra før, og vit at du har tid og muligheter til å få et nytt barn etterhvert hvis du skulle ønske det!

Jeg har fått mensen til normal tid igjen etter abort, når du er så kort på vei er det veldig skånsomt for kroppen og forstyrrer stort sett ikke syklusen i særlig grad :) 

Anonymkode: c9ea9...871

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La det gå litt tid nå, og slå deg til ro med at du gjorde det rette! Tenk på barna du har fra før, og vit at du har tid og muligheter til å få et nytt barn etterhvert hvis du skulle ønske det!

Jeg har fått mensen til normal tid igjen etter abort, når du er så kort på vei er det veldig skånsomt for kroppen og forstyrrer stort sett ikke syklusen i særlig grad :) 

Takk for svar.Hvor langt var du på vei da du tok abort?tenkt å prøve igjen? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En uke siden medisinsk abort (5 uker gravid).Har 2 barn(den minste bare 1 år) fra før derfor vi til slutt var nødt til å ta det valget😢.Jeg angrer å sliter nu med depresjon og alt. Og lurer på når min mensen kommer tilbake. Har fortsatt blødninger fra aborten.Min mann sier best å vente ett år på baby nr 3.Men jeg vil så desperat bli gravid nu pga mitt savn etter min lille spire vi tok bort😢

Mensen kommer nok tilbake ganske snart når du tok abort så tidlig. Jo tidligere inngrep jo mer skånsomt for kroppen.

Når det er sagt, så er jeg enig med mannen din. Nå tok dere abort (og akkurat det barnet får dere ikke tilbake om du blir gravid fort igjen, uansett, det barnet er borte) fordi det ikke passet. Da burde det være en bedre løsning og vente til det faktisk passer. Føler med deg når du har dårlig samvittighet og er lei deg for dette, men det løser ikke noe å bli gravid på nytt i en like dårlig situasjon, gjør det? 

Vær snill med deg selv, og vent på det rette tidspunktet. Så kan du nyte det da.

Anonymkode: 28782...04e

• Liker 2
Skrevet

Jeg var i uke 5 :) Ble gravid på prevensjon med en mann jeg ikke vill ha barn med, på en tid jeg ikke ville ha barn. Fikk en deilig datter med min elskede mann noen år senere, og har ikke angret et sekund på avgjørelsen om å ta abort! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...