Gå til innhold

Julekalendergaver

Hilde

Anbefalte innlegg

Inspirert av den tråden om "skal man ha julekalender eller ei", skriver jeg en liste på hva jeg pleier å putte i kalenderen til sambo;

Griseflaxlodd

Julehefter

Gavekort på f eks at jeg vasker leiligheten, at han (uten at jeg klager) kan spille playstation en hel dag, massasje osv

Hjemmelagde karameller

Juleøl

Kinobilletter

Innrammet lite bilde av oss

Cd med "newts julesanger"

Både flaxlodd, julehefter og juleøl har jeg hatt flere dager med, så jeg har til nå klart å holde kalenderen tilnærmet godterifri. Og, det beste med å gi lodd, gavekort, billetter og andre flate ting er at det bare er å putte de i en konvolutt. Vips så er innpakkingshelvetet litt mindre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det pleide jeg å gi til en eks, han var fotballspiller, og som din samboer, hadde han alltid behov for nye strømper. Nåværende samboer derimot er en skikkelig geek, så kanskje jeg skal kjøpe en ny mus til han? Øh, datamus altså.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode idéer, har gitt flere av de tingene du nevner i tillegg til: snop (må ha det en gang i blandt da), blader (både vanlige blader som ViMenn og juleblader), tykke ullsokker (han bruker enda de han fikk i kalenderen for to år siden), video/DVD, har leid en film og kjøpt snop slik at vi skal kose oss en kveld og bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...