AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Hei dere! :-) på dette forumet er jeg ganske ny, men er i pp. 14. de siste dagene har det vært mye frem og tilbake fra gt :/ Så nå håper jeg dere kan komme med noen synspunkter? Setter stor pris på alle svar :-) Første bilde - den øverste er fra morgen 27/1, de to andre er fra morgen 28/1 Andre bilde - der ligger det to til som er fra 29 morgen, 30 morgen og ettermiddag. Tok også en test med bare vann for å se om jeg fikk opp samme skyggestreken, som dere ser viser den ingenting. Så det er bra!! :-) Tredje bilde - cb+, har ei venninne som sier hun ser en kjempe svak linje øverst loddrett. Men jeg ser den ikke! Fjerde bilde - en veldig sterk EL test, og dagens (31/1) gt test. Fertility friend regnet ut at jeg er 7dpo, uten tegn til tr. Har eller hatt enkelte dager med vonde brystvorter, veldig vondt i korsryggen og litt andre småting. Blir gal av disse testene så håper dere kan komme med noen synspunkter, evt erfaringer? Eier jo ikke tålmodighet!!! 😅 Er det mulig å få så "mange" tester falske selv om de er nesten usynlige? Og hva med den ganske sterke men halve testen? Anonymkode: dc93a...945
Frøkenfryd30 Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Bildene dine er jo bortimot umulige å se på, sett bort i fra det siste. Den testen tror jeg er deffekt, siden det kun er en halv strek på teststreken. Det er også veldig tidlig å teste 7 dpo... Egget har vel knapt rukket å feste seg
Ayesh Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Hei på de første 3 bildene er det umulig se noe. Men på den siste ser det ut som den er nesten på vei til å bli positiv :-) test igjen om et par dager :-)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Ser positivt ut Anonymkode: 0c372...f2c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 Med mitt trente øye ser jeg strekene du snakker om på det øverste bildet! Jeg tror det er noe på gang, men hvordan det går er ikke godt å si siden det er så tidlig. Anonymkode: 44d99...9ae
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Hvorfor i alle dager tester du så tidlig? Brenne bort så mange tester 7 dager etter eggløsning er bare tullete. Vent ei uke og test på nytt. For meg så ser alle testene negative ut. En positiv test skal man kunne se med det blotte øye uten å måtte legge til effekter på bildene.. Anonymkode: eb81c...eea 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #8 Skrevet 1. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager tester du så tidlig? Brenne bort så mange tester 7 dager etter eggløsning er bare tullete. Vent ei uke og test på nytt. For meg så ser alle testene negative ut. En positiv test skal man kunne se med det blotte øye uten å måtte legge til effekter på bildene.. Anonymkode: eb81c...eea Hehe, skjønner godt hvorfor du spekulerer på hvordan man kan være så dum at man begynner så tidlig. Trodde egentlig jeg var mange dpo :-) syklusen min er helt på styr skjønner du så det er ikke så enkelt. Så skal jeg egentlig på jobb på tirsdag (jobber på sjøen), og da hadde det vært greit å vite resultatet i og med at vi har mistet før så må jeg vurdere å ikke jobbe. Ja, du har sikkert rett. Men man håper jo så gjerne :/ den testen er fra idag.. Enda en som er defekt? 😯 Forresten redigerte jeg de andre bildene fordi det ikke kunne ses på bilde uten redigering, men ser de uten å vri og venne på dem i virkeligheten :-) Anonymkode: dc93a...945
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #9 Skrevet 1. februar 2016 Kjøp en test som er digital. Anonymkode: 81564...235
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #10 Skrevet 1. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en test som er digital. Anonymkode: 81564...235 Jepp! Har gjort det :-) så det blir digitalt i morgen! Anonymkode: dc93a...945
lunamuna Skrevet 1. februar 2016 #11 Skrevet 1. februar 2016 Jeg har aldri sett en graviditetstest som blir "halvpositiv". Jeg ville konkludert med defekt test. Kan de ha vært ute i kulda eller i et for varmt rom? Jeg har hørt at positiv eggløsningstest utenom eggløsning tyder på graviditet. Har dog ingen erfaring der.
Gjest Sisti Skrevet 1. februar 2016 #12 Skrevet 1. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, skjønner godt hvorfor du spekulerer på hvordan man kan være så dum at man begynner så tidlig. Trodde egentlig jeg var mange dpo :-) syklusen min er helt på styr skjønner du så det er ikke så enkelt. Så skal jeg egentlig på jobb på tirsdag (jobber på sjøen), og da hadde det vært greit å vite resultatet i og med at vi har mistet før så må jeg vurdere å ikke jobbe. Ja, du har sikkert rett. Men man håper jo så gjerne :/ den testen er fra idag.. Enda en som er defekt? 😯 Forresten redigerte jeg de andre bildene fordi det ikke kunne ses på bilde uten redigering, men ser de uten å vri og venne på dem i virkeligheten :-) Anonymkode: dc93a...945 Testen på det bildet er defekt. Problemet med de redigerte bildene er at vi ikke kan se om det er en farget strek eller en skyggestrek. Men hvis testene er så svake at det ikke vises på normale bilder er det ikke sikkert at en digital slår ut selv om du er gravid. Den digitale er mindre sensitiv. Ville nok spart den digitale noen dager til.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #13 Skrevet 1. februar 2016 9 timer siden, lunamuna skrev: Jeg har aldri sett en graviditetstest som blir "halvpositiv". Jeg ville konkludert med defekt test. Kan de ha vært ute i kulda eller i et for varmt rom? Jeg har hørt at positiv eggløsningstest utenom eggløsning tyder på graviditet. Har dog ingen erfaring der. 9 timer siden, lunamuna skrev: Jeg har aldri sett en graviditetstest som blir "halvpositiv". Jeg ville konkludert med defekt test. Kan de ha vært ute i kulda eller i et for varmt Jeg har hørt at positiv eggløsningstest utenom eggløsning tyder på graviditet. Har dog ingen erfaring der. Ja, tiden vil vise om de er defekt eller ikke :-) men likevell rart at jeg skal få 2 sånne på rad 😅 De er ikke utsatt for kulde eller varme, uten frakta da, det vet jeg jo ingenting om. Ja, nå er ikke EL testen helt positiv, men den er mye sterkere enn den bruker å vær iforhold til dag i syklus! Anonymkode: dc93a...945 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #14 Skrevet 1. februar 2016 Jeg synes absolutt ikke det er rart å teste så tidlig, det er jo halve moroa! Haha, vi er forskjellige, og de som ønsker å teste seint provoserer ikke meg halvparten så mye som tidlig-testerne provoserer de som tester seint Men de to siste testene ser defekte ut ja, så de var nok dessverre ikke så mye til hjelp! Anonymkode: 44d99...9ae 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #15 Skrevet 1. februar 2016 11 timer siden, Sisti skrev: Du må nesten poste originalbildene... Anonymkode: dc93a...945
Gjest Sisti Skrevet 1. februar 2016 #16 Skrevet 1. februar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: dc93a...945 Er det de samme to du postet i sted? For disse ser jo også defekt ut. Kanskje hele partiet er ødelagt. Du må nok bare kjøpe nye tester.
Mamma31 Skrevet 1. februar 2016 #17 Skrevet 1. februar 2016 Jeg har opplevd 1 gang å få "halv strek" på HCG billig strimmel. Vil ikke ødelegget håper ditt, men jeg fikk mensen, og testen var defekt. Kjøp en digital - mye sikrere også slipper du å "lete" etter strek Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå