AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 I diverse arabiske land så spiser de gjerne pitabrød dyppet i hummus. Jeg synes dette er fantastisk godt, men pitabrødet man får kjøpt her i Norge er alt for hardt og smaker så annerledes enn det man får der. Noen som vet hva jeg kan bytte det ut med, som ligner? Anonymkode: 9647c...9a0
Brunhilde Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: I diverse arabiske land så spiser de gjerne pitabrød dyppet i hummus. Jeg synes dette er fantastisk godt, men pitabrødet man får kjøpt her i Norge er alt for hardt og smaker så annerledes enn det man får der. Noen som vet hva jeg kan bytte det ut med, som ligner? Anonymkode: 9647c...9a0 Du kan prøve å bake naan-brød (uten krydder). De blir myke og gode, spesielt hvis du bruker en teskje bakepulver eller to i tillegg til gjæren. Ellers har de ofte sånne store, flate brød på innvandrerbutikker, de pleier å være veldig gode til å dyppe i hummus.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Leste "hummels" i overskriften, og trykte jo selvfølgelig med en gang Anonymkode: 618ea...fb8 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste "hummels" i overskriften, og trykte jo selvfølgelig med en gang Anonymkode: 618ea...fb8 Jeg også Ble litt skuffet da jeg så det handlet om mat og ikke vår Hummels Anonymkode: fcbdf...b02 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Den 1.2.2016 at 6.39, Brunhilde skrev: Du kan prøve å bake naan-brød (uten krydder). De blir myke og gode, spesielt hvis du bruker en teskje bakepulver eller to i tillegg til gjæren. Ellers har de ofte sånne store, flate brød på innvandrerbutikker, de pleier å være veldig gode til å dyppe i hummus. naanbrød var en god ide ja! Bor dessverre veldig lite sentralt, så ingen innvandrerbutikker i området :/ Anonymkode: 9647c...9a0
Brunhilde Skrevet 18. februar 2016 #6 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: naanbrød var en god ide ja! Bor dessverre veldig lite sentralt, så ingen innvandrerbutikker i området :/ Anonymkode: 9647c...9a0 Du kan lage sånne store brød selv, her er en oppskrift som jeg riktignok ikke har hatt tid til å prøve enda, men som ser veldig grei ut.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #7 Skrevet 18. februar 2016 16 minutter siden, Brunhilde skrev: Du kan lage sånne store brød selv, her er en oppskrift som jeg riktignok ikke har hatt tid til å prøve enda, men som ser veldig grei ut. Det så jo veldig greit ut. Må prøves! Anonymkode: 9647c...9a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå