Gå til innhold

Den mest sensitive g-testen i verden, hvilken er det?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvilken g-test er den mest sensitive? Jeg bruker strimler fra bt. Noen bedre? Blir forvirret. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De mest sensitive har nivå som måler 10 miu/ml hcg. Vanlige ligger på 20-25 miu/ml hcg.

Anonymkode: d12ae...000

• Liker 1
Gjest Hjertesukk
Skrevet

De stripsene fikk jeg skyggestrek på ved 10dpo, det syntes jeg er ganske tidlig :) tror de er 25, (samme med CBD også. )

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Hvorfor blir du forvirret forresten? :)

Skrevet

De fra billigetester er svært sensitive. Jeg fikk positiv test 6-7dpo

Anonymkode: 58a53...0fa

Skrevet

Billige tester sine strimler har sensitivitet på 25mUg HCG i urin, det er det samme som ClearBlue har, og også det samme som de aller fleste tester. Jeg tror RSFU tidlig svar-test har 20 mgUL. Vær obs på at alle disse tidlig-svar testene oppgir at testen kan gi svar 6 dager før forventet mens - men i mindre bokstaver så står at det "20% opplever å få riktig svar 6 dager før..". Så det er på ingen måte sikkert. Testene sier at de ikke er 99% sikre før på dagen ved IKM. 

Jeg vet at man via eBay kan få kjøpt tester som er mer sensitive. Feks First Response Early Result. Som jeg tror tester på 10 mgUL. 

Men tester under 10 mgUL er såpass lave på sensitivitet at de kan gi falsk positiv. Det beste er nok å ha is i magen i et par døgn, for å så teste med en "norsk". 

Anonymkode: 49adc...629

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...