anonymm Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Jeg trenger flere svar.. Er veldig usikker. Vet at det ikke går ann å "se" om en person er homofil, men man kan se det til en vis grad på personligheten.. Hva er din erfaring med lesbiske du kjenner? Har de noe spesielle trekk med personligheten? hun jeg tenker på er litt maskulin i være måten (måten hun spiller fotball, snakker, og sitter med spredte ben), men ser generelt ikke ut som en typisk lespe.. utsende messig altså.. trenger andre sine erfaringer..
Silfen Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Du trenger faktisk ikke opprette tusen tråder om samme temaet. Og nei, du kan ikke det.
anonymm Skrevet 31. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Du trenger faktisk ikke opprette tusen tråder om samme temaet. Og nei, du kan ikke det. må bare ha flest mulig personer sine syn på dette.. er så mye som går gjennom hodet mitt nå..
minister-mio Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 2 minutter siden, anonymm skrev: må bare ha flest mulig personer sine syn på dette.. er så mye som går gjennom hodet mitt nå.. det er ikke sånn det fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå