Gå til innhold

TRENGER SVAR!

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg vet at man ikke kan "se" at noen er homofile, men man kan til en vis grad se på personligheten til en person om han/hun er lesbe? Det er en jente som egentlig ikke ser ut som en typisk lesbe på utsende, men er litt maskulin til grader. Måten hun spiller fotball på, sitter med spredte bein.. Jeg bare lurte på om noen har noe erfaring med lesbiske dere kjenner? noen trekk i personligheter som flere homofile jenter har? 

tror kanskje jeg er litt forelsket i denne jenten.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder spørsmålene dine så aner jeg ikke. Se på lesbiske kjendiser feks, har de alle disse trekkene du lister opp her? Tviler på det...
Men hva vil du ha ut av denne tråden? Vil du at KG-brukere skal bekrefte om hun er lesbisk, slik at du tør å prøve deg på henne?
Du kan vel bare spørre hvordan det går med kjærlighetslivet, om hun dater noen gutter, og si litt humoristisk "eller kanskje du er mer keen på damer", evt si det samme og si at du liker nemlig damer (hvis du tør være så åpen). Og da har du svaret ditt, uten å analysere alle trekkene hennes i det vide og brede, og uten å avsløre din lille crush. Lykke til da!:hjerte:

Skrevet
4 minutter siden, Sjay skrev:

Når det gjelder spørsmålene dine så aner jeg ikke. Se på lesbiske kjendiser feks, har de alle disse trekkene du lister opp her? Tviler på det...
Men hva vil du ha ut av denne tråden? Vil du at KG-brukere skal bekrefte om hun er lesbisk, slik at du tør å prøve deg på henne?
Du kan vel bare spørre hvordan det går med kjærlighetslivet, om hun dater noen gutter, og si litt humoristisk "eller kanskje du er mer keen på damerarrow-10x10.png", evt si det samme og si at du liker nemlig damer (hvis du tør være så åpen). Og da har du svaret ditt, uten å analysere alle trekkene hennes i det vide og brede, og uten å avsløre din lille crush. Lykke til da!:hjerte:

mmhm, er ikke så åpen.. å har alltid likt gutter, hatt sex med gutter å vet at eg e innterisert i gutter, aldri vært forelsket i en jente før no.. 

Skrevet
16 minutter siden, anonymm skrev:

mmhm, er ikke så åpen.. å har alltid likt gutter, hatt sex med gutter å vet at eg e innterisert i gutter, aldri vært forelsket i en jente før no.. 

Skjønner, men ingen krise det da. Hvis dere er venner/kollegaer eller lignende så kan dere ha en løs samtale om kjærlighet og dating som sagt, så ser du hva du får ut av henne. Er hun i skapet eller evt bifil så får du kanskje ikke noe klart svar. 
Hvis det skulle være en anledning der det er alkohol inni bildet kan du vel kanskje driste deg til å si at du syns hun er pen eller noe, og se an responsen.

Skrevet
4 minutter siden, Sjay skrev:

Skjønner, men ingen krise det da. Hvis dere er venner/kollegaer eller lignende så kan dere ha en løs samtale om kjærlighet og datingarrow-10x10.png som sagt, så ser du hva du får ut av henne. Er hun i skapet eller evt bifil så får du kanskje ikke noe klart svar. 
Hvis det skulle være en anledning der det er alkohol inni bildet kan du vel kanskje driste deg til å si at du syns hun er pen eller noe, og se an responsen.

er verken venner eller kollegaer.. vi spiller begge fotball i samme klubb, og jeg er begynt å spille litt med hennes lag

Skrevet
Den 31.1.2016 at 22.40, anonymm skrev:

er verken venner eller kollegaer.. vi spiller begge fotball i samme klubb, og jeg er begynt å spille litt med hennes lag

Ypperlig anledning til å bli kjent da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...