Thea Skrevet 15. juli 2002 #21 Del Skrevet 15. juli 2002 Wow, sjekk det diskolyset da.Kjempe stilig @lfa. Føler faktisk for å ta meg en svingom jeg................... :D Kom å syng en sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #22 Del Skrevet 15. juli 2002 Jøss... ble da fest i dag likevel, da... Hmmm.... lurer på om gamla fortsatt greier å følge med på disse heftige diskorytmene...? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 15. juli 2002 #23 Del Skrevet 15. juli 2002 Gratulerer så mye med dagen sånn litt på etterskudd! Håper du hadde en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #24 Del Skrevet 15. juli 2002 Takk for det, Lily! :kgsmil: Jeg har hatt det ok, jeg.... jada, har det.... *overbevise seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 15. juli 2002 #25 Del Skrevet 15. juli 2002 Hurra for deg som hadde bursdag Håper du hadde en fin dag. Klem fra meg *Miss Gemini* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #26 Del Skrevet 15. juli 2002 Tusen :kgsmil: :kgsmil: :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. juli 2002 #27 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg føler sterkt for å ikke være værre enn det jeg har vært før så jeg må bare......................GRA Se der ja.I did it again :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #28 Del Skrevet 15. juli 2002 Se der, ja... Nå kjenner jeg Thea-snuppa igjen, ja... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juli 2002 #29 Del Skrevet 15. juli 2002 Diskolys???? Hørte jeg noen si diskolys???? *kaster meg utpå dansegulvet og vrikker ivei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2002 #30 Del Skrevet 16. juli 2002 *Vriiiiikk* Kniiiirk???? :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 16. juli 2002 #31 Del Skrevet 16. juli 2002 It's partytime!!! Let's roll!!! Blir helt svett jeg! Lenge siden jeg har danset disko gitt! Har du fått nye sko til bursdagen din eller? Ettersom det knirker så fælt mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juli 2002 #32 Del Skrevet 16. juli 2002 Så flinke dere er.Lille @lfa med den søte logre stjerten sin og Litago som rocker så jurene står både hit og dit Naaaahhhaaaice peøple, naaaaiiicceee :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2002 #33 Del Skrevet 16. juli 2002 Skoa.... Selvølgelig må det være skoa...... Ja, det er skoa.... :-? Eller? *lettere bekymret* Er det lettere å høre hvis jeg vrikker videre med hodet mellom beina? Eller ser jeg bare teit ut...? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 16. juli 2002 #34 Del Skrevet 16. juli 2002 Diskodans med hue mellom beina ser unektelig litt sløvt ut. Men så ser vel kanskje all diskodans litt sløvt ut....... Sleng deg med i dansen Thea. Skal holde på jura mine jeg så de ikke slår deg ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2002 #35 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg skylder på alkoholen.... eh pærebrusen..... 8) Hey...... kan du holde litt styr på de jura dine...? De er ikke akkurat så små........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juli 2002 #36 Del Skrevet 16. juli 2002 No worries Litago.Pupper har jeg sett før Angående den bittelille episoden med hue mellom bena @lfa............gjøkke no det snuppza.Koser da med meg sjæl jeg å :o :o :o :o Trenger definitivt mere pærebrus. *gulp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 16. juli 2002 #37 Del Skrevet 16. juli 2002 Jura mine er akkurat passe store de! Ferdidan eeeeeelsker dem. :evil: Det er bare du som er misunnelig! Men fordi det er bursdagsnatten din er alt tilgitt! :D Er bare glad i deg i dag jeg! Her får du en god klem! (har lagt jurene ut til siden slik at de ikke kommer iveien) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juli 2002 #38 Del Skrevet 16. juli 2002 (har lagt jurene ut til siden slik at de ikke kommer iveien) eeeeehhhmmmm, forhåpentligvis er det pærebrusen som har gjort synet mitt såpass tåkete *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 16. juli 2002 #39 Del Skrevet 16. juli 2002 Thea! Fantastisk svar!! Nå kom Ferdinanden min og middagen er snart ferdig. Danz videre inn i natten for meg, - vil dere????? So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juli 2002 #40 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg kan sverge på at den skrifta var myyyye mindre i sted.Herregud........tenk om jeg virkelig er så berusa da??? Å jeg som er sjåfør for mamma i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå