Gjest Hege Skrevet 14. juli 2002 #1 Del Skrevet 14. juli 2002 Gratulerer med dagen, kjære venn og moderatorkollega! Håper dagen din blir fin! Masse klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 14. juli 2002 #2 Del Skrevet 14. juli 2002 Gratulerer så mye med dagen, vennen min.............. håper at du får kjempe fin dag, dumt at det ikke ble noe av bursdags feiringen din, men jeg håper at vi kan treffes snart igjen Kjempe glad i deg vennen min håper at du koser deg masse på dagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 14. juli 2002 #3 Del Skrevet 14. juli 2002 GRATULERE så mye med dagen fra meg også!!! Ønsker deg en fine dag med mye sol og glede. Stoooooore klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #4 Del Skrevet 15. juli 2002 Åååååååå...... tuuuusen takk alle sammen! :kgsmil: Ja, det var litt dumt at det ikke ble noe feiring, Perser... Men vi får vel tatt det igjen senere en gang. Nå har jeg nettopp sendt av gårde elsklingen min, som selvfølgelig måtte ut på jobb igjen akkurat i dag.... Det er jo bare typisk.... Jeg tror jeg skal krype ned i køya litt til.... er trøøøøtt..... :o Men vil ikke sove bort hele dagen min heller, da..... Klemmer til dere alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juli 2002 #5 Del Skrevet 15. juli 2002 Gratulerer med dagen kjære @lfa!!!! Hurra for deg!!!!!!!!!!!! Kjempeklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #6 Del Skrevet 15. juli 2002 Takk til deg også, Vinga! Klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #7 Del Skrevet 15. juli 2002 *sukk* Jeg er bare kjempeheldig.... I tillegg til å ha fått en aldeles kjempenydelig gullring av darlingen, så dukket det opp blomsterbud på døra i dag... Men 25 stk av yndlingsrosene mine.... Hvite langstilka.... *sukk* Men det er fortsatt litt kjipt at han måtte ut på jobb igjen akkurat i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juli 2002 #8 Del Skrevet 15. juli 2002 Gratulerer med dagen fra meg også!!!!!! Jeg blir alltid glad når jeg ser nicket ditt! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. juli 2002 #9 Del Skrevet 15. juli 2002 Klart det er trist @lfa! Jeg gjør nok ikke samme nytten jeg, men en ekstra godklem skal du få! *Klemmer @lfa*.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #10 Del Skrevet 15. juli 2002 Ekstra godklemmer gjør susen det vet du, Hege! *sender masse godklemmer tilbake* Og tuuusen takk for hilsen fra deg også, Litago! Jeg blir også bestandig glad når jeg ser deg. Spesielt når du surfer på de blå bølgene! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maiken/uinnlogget Skrevet 15. juli 2002 #11 Del Skrevet 15. juli 2002 Heiadu @lfa, og gratulerer med dagen :D Tipper elsklingen din er hjemme fra jobb nå, og at du OVERØSER ham ned nusser pga de langstilkede rosene. Romantisk!!! Kos deg i tonnevis resten av kvelden Klem fra Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #12 Del Skrevet 15. juli 2002 Tusen takk, Maiken! :D Sambo er nok ikke hjemme fra jobb, nei... Han er i Nederland, og kommer ikke hjem før om 14 dager.... Men jeg skal kose meg likevel. Har da heldigvis telefon i huset... Har mat også... og jeg er sulten.... :-? Men har ikke kake..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. juli 2002 #13 Del Skrevet 15. juli 2002 Uffda Tips: Tørk av leppestift FØR du ringer. Det er no'herk å gjøre rent inni "mikrofonen" på røret. (heter det mikrofon på en telefon???Teknisk innsikt = mangelfull) Klem Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #14 Del Skrevet 15. juli 2002 Mikrofon? Ja, jeg kaller det også mikrofon.... Man snakker i alle fall inn i den... Og da kan det nok defineres som en mikrofon.... Det er nok en mikrofon, ja.... Vi sier det sånn.... Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2002 #15 Del Skrevet 15. juli 2002 Super duper mega gratulasjoner med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #16 Del Skrevet 15. juli 2002 Åååååå.... tuuusen takk igjen... Dere er kjempesøte hele gjengen!!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. juli 2002 #17 Del Skrevet 15. juli 2002 G Legg merke til at jeg skrev innlegget på den aktuelle dagen da.Dæ æ itte væsst Håper du får en super duper fin fin kveld @lfa. Og koooos deg skikkelig. Stooooor klem fra miiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #18 Del Skrevet 15. juli 2002 Føler meg beæret som får innlegg fra Thea på den aktuelle dagen. :blunke: T :smile: Klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. juli 2002 #19 Del Skrevet 15. juli 2002 Ååååhhhhhhh, du er nå litte spesiell :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #20 Del Skrevet 15. juli 2002 :oops: Se opp for det lille røde lyset :oops: som lyser opp her inne..... :oops: Lyspærer, hvem trenger vel det??? De som ikke føler seg helt komfortable med rødt skjær kanskje..... Anyway... :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå