lizzy x Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 har lyst å lese no morsomme tegneserier,men vet liksom ikke om noen gode..noen forslag? typen min bruker å lese conan når vi legger oss,jeg vil og ha noe godt å lese i...som ikke er donald,liksom
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 Pondus, Larson, Bizarro, Nemi.. morsomme alle sammen
RoadQueen Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Pondus er råbra, Ernie, Helge og Asterix er heller ikkje å forakta.
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 Også er det sånne spennende ting som Elfquest (Alvefolket) da...
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #7 Skrevet 13. oktober 2004 jasons mjau mjau-serie, forresten, dongery, alt av chris ware... hvis du vil ha virkelig BRA serier og dessuten virke litt oppdatert:)
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #8 Skrevet 13. oktober 2004 ..men hvorfor er ikke dette kultur...? Er det ingen som svarer der?
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #9 Skrevet 13. oktober 2004 ..men hvorfor er ikke dette kultur...? Er det ingen som svarer der? Hva mener du? Dette ligger på kultur...
-Fisken- Skrevet 13. oktober 2004 #11 Skrevet 13. oktober 2004 Nemi! Dilbert og Tommy & Tigern er også morsomt.
Maetzii Skrevet 13. oktober 2004 #12 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg kjøper Nemi, Pondus, innimellom Larsons, spesialhefter av Rex Rudi/Kollektivet/Pels&Poter ++.. I tillegg Donald de gangene jeg får med meg at det går en Don Rosa-serie der, og innimellom Tommy&Tigern, Billy og Tarzan på bruktbutikken.. (wow, det var mye! aldri prøvd å ramse opp før..) :o Har et par pappesker med tegneserieblader hos foreldrene mine, og flere digre bladsamlere fulle på hybelen.. Elsket Asterix, Sprint, Lucky Luke, Viggo og de andre "seriøse" albumene da jeg var liten, vurderer å begynne å samle på dem...
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #13 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg var Modesty Blaise fan før. Digger den forsåvidt ennå, men har ikke kjøpt på en stund. Og manga-bøkene er ganske kule. Så sære og bisarre at det bare blir gøy.
lizzy x Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #14 Skrevet 13. oktober 2004 oy,tusen takk for mange gode forslag :bukke: får ta meg en tur i butikk ( brukt evnt.) og titte litt...hi hi,gleder meg..thank u guys
Nasseline Skrevet 14. oktober 2004 #15 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg er svak for Tommy og Tigern. Men er blitt sjarmert i senk av "Pels & Poter" - katten med den rosa sokken ... Også liker jeg "Kollektivet" og "Zits"
Milo Minderbinder Skrevet 14. oktober 2004 #16 Skrevet 14. oktober 2004 Sandman...... intet over, intet ved side.
Nasseline Skrevet 15. oktober 2004 #17 Skrevet 15. oktober 2004 Er det noen her som har skjønt "Mjau beibi"?? Noen som kan forklare meg den tegneserien?? Jeg skjønner rett og slett ikke bæra..
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #18 Skrevet 15. oktober 2004 Er det noen her som har skjønt "Mjau beibi"?? Noen som kan forklare meg den tegneserien?? Jeg skjønner rett og slett ikke bæra.. Mjau beibi er ikke så mye å skjønne... Anbefaler deg å lese Mjau Mjau i stedet, der kommer den Jasonske stemningen mye bedre frem. Riktig nok har Mjau beibi mye felles med Mjau Mjau, men jeg tør påstå at Mjau Mjau er mye mer vellykket. Skjønner du ikke tegninga da heller får du rett og slett lese noe annet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå