Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 går rykter om at det er en mann som lusker rundt her og utgir seg for å være en selger, han kontakter de eldre og ringer på og prøver å komme inn. når de først kommer inn s¨rundstjeler dem deg.. har vært et par tilfeller... det er visstnok en sigøyner. så vær obs! lås døren etter deg!
lizzy x Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 hjælp,folk er blitt så frekke nå syns jeg :o og så gå på stakkars gamle folk,huff...jeg bor der ikke selv da,men...bor i stavanger og da var det ei venninne av meg som satt en kveld i stua og så på tv,mens hu så på tv,hadde det vært noen narkomane i gangen og på toalettet deres og stjelt masse jakker,parfyme og div. så creepy
Gjest care Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Synes heller du skal ringe politiet og tipse dem. Tipper på at målgruppen ikke sitter her inne.
*Emma* Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg bor i Østensjø bydel men kvalifiserer vel neppe som "eldre" med mine 27 år Låser dessuten aldri opp for folk som jeg ser i kikkerhullet er selgere..jeg orker bare ikke å snakke med dem......de gir seg jo aldri!
waco Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 hadde det vært noen narkomane i gangen og på toalettet deres og stjelt masse jakker,parfyme og div. så creepy ja de burde fått metadon.... er ganske lei dette selv. Denne irrasjonelle frykten har for folk som er vanskeligere stilt enn dem selv.
waco Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 ....det er visstnok en sigøyner. så vær obs! lås døren etter deg! Men å spørre denne sigøyneren hvorfor han holder på som han gjør, nei det gidder vi ikke, trekker ned gardinene og later som ingenting når problemene spaserer utenfor en dør... Haha, det er ikke rart sigøynere får lyst til å stjele så sykelige materialistiske folk har blitt. Jada, det golvteppet er mye mer verdt enn folks overlevelseinstinkt. Waco
waco Skrevet 13. oktober 2004 #7 Skrevet 13. oktober 2004 ..jeg orker bare ikke å snakke med dem......de gir seg jo aldri! Få dem heller til å støvsuge leiligheten din eller ta vask hvis det er slike ting dem selger.. Eller du kan sette han til å være barnevakt mens du selv stikker på cafe, tross alt var det jo selgeren som kom til deg.... Waco Forstår ikke hvorfor folk er så redde?
waco Skrevet 13. oktober 2004 #8 Skrevet 13. oktober 2004 Synes heller du skal ringe politiet og tipse dem. Tipper på at målgruppen ikke sitter her inne. ring ring ring - god dag politi, det er en sigøynermann som lusker rundt her på østensjø og tveita.... hvor mange kilometer er det, tja...5-6 km i flystrektning kanskje en 25 km langs bilvei...så nå må vi holde utkikk etter sigøynere som vil lure eldre med smil og sjarm og gi dem sosial kontakt, kanskje prate litt med disse gamlingsene som ikek har møtt folk på 3 dager, spiller litt på alzheimeren sønnen ikke har lagt merke til, eller benytter seg av demensen datteren ikke har tid til..... vi lever jo i en verden hvor folk er så isolerte at de blir lurt i deres egen stue. - politi, "javel". dudududududu (dem har lagt på) Waco
leslie Skrevet 18. oktober 2004 #10 Skrevet 18. oktober 2004 waco dette var å dra det altfor langt!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå