Gå til innhold

Dritt lei BH - alternativer for å skjule brystvorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker jeg får mindre og mindre toleranse for tvangstrøyen som en BH er. Det strammer og er så sykt ukomfortabelt!

Jeg har ganske små bryster, og trenger det ikke for å få løft eller støtte. Den eneste grunnen til at jeg bruker det er egentlig så ikke brystvortene skal stikke ut gjennom klærne. Har prøvd sånne gummi-kopper som liksom skal sitte på huden av seg selv, men det funket utrolig dårlig. Og etter en time hang de og slang (gummi-koppene, altså... ikke brystene), og endte opp med gummi-kopper i håndveska og gikk rundt BH-løs på fest. Husker ikke nå hva slags merke jeg brukte.

Er det noen som har prøvd lignende produkter som faktisk sitter som de skal? Eller har andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når bhen oppleves som enntvangstrøye, så er du langt unna å ha riktig størrelse. Da kjennes nesten ikke bhen. Alternativet er tape bh, eller å bare sette silketape over brystvortene, dersom de er problemet. 

Anonymkode: f3c8b...394

• Liker 4
Skrevet

Hvis den strammer og det er ukomfortabalt så tror jeg ikke du bruker rett str. 

• Liker 2
Skrevet

Tror faktisk jeg bruker riktig størrelse. Mulig jeg tar feil, men jeg tror det er mer at jeg har veldig lav toleranse for klær som føles ukomfortable... jeans, for eksempel. Takler ikke klær som er litt stive eller som strammer, og må alltid rive av meg jobb-klærne når jeg kommer hjem og ta på mer komfortable. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Kontormus skrev:

Seriøst??? :klo:

Skrevet
2 minutter siden, Kontormus skrev:

Lurt tips! Setter man bare på en liten bit med tape rett på brystvortene, eller bør man tape et kryss (dvs 2 biter på hver)?

Men er det ikke ubehagelig eller skadelig med tapelim på brystvortene?

Anonymkode: 3ed29...d88

Skrevet

En litt tykk singlet under klærne burde skjule brystvortene.

• Liker 1
Skrevet

Lindex f.eks. selger nipple covers/brystvorteskjulere i sillikon.

Anonymkode: e361a...b6c

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurt tips! Setter man bare på en liten bit med tape rett på brystvortene, eller bør man tape et kryss (dvs 2 biter på hver)?

Men er det ikke ubehagelig eller skadelig med tapelim på brystvortene?

Du får sår og irritert hud av tapen. Derfor skrev jeg silketape, over. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får sår og irritert hud av tapen. Derfor skrev jeg silketape, over. 

Tusen takk! Hvor kjøpes silketape?

Skrevet

Nå er det spørs hvordan brystvortene dine er og hvilke type BH-er du plages med, men jeg har også små bryster og misliker å gå i spile-BH og vanlige BH-er. Jeg har fått dilla på bralettes, og noen av dem er i tillegg skikkelig fine. Ikke alle er like behagelige som å gå uten BH, men de er mye bedre enn å gå i vanlig BH. Ikke alle dekker brystvortene like godt, men da unngår jeg de bralettene i ren mesh eller veldig tynn blonde når jeg er i offentligheten. Da velger jeg de med litt tykkere tekstiler, men som fortsatt er luftige og befriende. Av og til bruker jeg puppetape, men føler puppetape og nipple covers har en tendens til å være upålitelige. 

Anonymkode: 532c2...39d

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå var det linket til en tape for sensitive hud. Den reagerer ikke jeg på, men klør av den orginale. Mulig silketape er enda bedre.

Men sånn brystvorteskjuler synes også gjennom klær noen ganger. Det funker fjell med tape, for meg bare én stripe. Men det skjuler sikkert enda bedre hvis en setter et kryss. Disse tapene (alle typer) har de på apotek.

Forresten, papirtapen (bandasjetape) er å få hudfarget.

Endret av Kontormus
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Hvor kjøpes silketape?

Apoteket. Mulig du finner på nettet og. 

Skrevet

Ville heller brukt silikontape. Etter å ha tapet i ukevis etter operasjon syns jeg det var fint liten forskjell på ubehagelighetsgraden på vanlig plastertape og silketape, silikontapen er mye snillere. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://underverker.no/products/femilet-lulu-blonde-bh-mpush-dark-pearl-36-44

http://underverker.no/products/abecita-little-wonder-bh-topp-one-size

Har det akkurat som deg og har gått helt over til produkter ala de ovenfor når jeg må bruke "bh" for at noe ikke skal synes. Men når jeg ikke er i behov av går jeg helst uten :)

Anonymkode: bcaf1...685

Henger meg på denne! Har helt sluttet å bruke bh med spiler - jeg har ingenting som kan pushes oppover eller trenger støtte allikevel. :fnise: 

Jeg bruker dog ikke sånne dyre greier da. Cubus har masse billig og fint, og de er så behagelige på at det ikke kjennes ut som om jeg har noe på meg. :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...